2022 р.
1. Вебінар "Медіаграмотність як компонент навичок ХХІ століття" на освітній платформі "Мій клас"
2023 р.
2024 р.
Спікерка — Пилипчук Світлана, вчителька хімії. Фіналістка Всеукраїнського конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок 2021 та 2022». Розробниця авторських уроків, позакласних заходів з хімії та основ здоров’я; авторка публіцистики, есеїстики та інфографіки. Учасниця Всеукраїнської науково-практичної конференції (ТОКІППО), районних, обласних та Всеукраїнських конкурсів. Авторка блогу www.Sciencechemistryps.blogspot.com.
https://www.youtube.com/watch?v=dxswEzBb-w8
Пропоную випробувати таланти, логіку та комунікацію у ваших класах! З нотками гри та фану, звісно!
Отже, запрошую вас на вебінар «Інтерактивні головоломки — співпраця, творчість та навички», який відбудеться 12.02.2024 р. о 15.00 год.
🤔Що вас очікує?🧐
- Поговоримо про інтерактивну взаємодію на уроках та в позаурочний час.
- Познайомимося з методикою створення та використання інтерактивних головоломок.
- Визначимо переваги та недоліки інтерактивних форм взаємодії.
- Випробуємо, як принципи УДН можна реалізувати при створенні та використанні головоломок.
📅 Коли? 12 лютого о 15:00
🕓 Де? Пряма трансляція в групі Спільнота сучасних вчителів
Якщо ви хочете взяти активну участь у вебінарі, переходьте за посиланням:

7. Вебінар «Як розвивати комунікативні навички в учнів та заохочувати їх до саморозвитку»
І все починається з діалогу…

- проаналізуємо власні освітні стратегії на розвиток soft skills учнівства;
- поговоримо про цінність м’яких навичок та те, як акцентувати на них під час викладання;
- познайомимося із ключовими засобами та методами, що допоможуть розвинути комунікативні навички у ваших учнів;
- визначимо орієнтири та наслідки хорошої комунікації “вчитель-учень” та “учень-учень”;
- випробуємо, як стиль та навички комунікації впливають на формування іміджу, репутації та “післясмаку” від спілкування з особистістю.



8. Тенденції у STEM-освіті та майбутні виклики
18 жовтня 2024 року відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти лабораторією STEM-освіти у режимі відеоконференції на платформі сервісу Google Meet проведено обласне засідання круглого столу для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти на тему: «Тенденції у STEM-освіті та майбутні виклики».
Мета заходу полягала в ознайомленні педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з основними аспектами щодо впровадження та перспективами розвитку STEM-освіти як інноваційного напрямку для реалізації основних положень Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), Концепції «Нова українська школа»; висвітленні провідних тенденцій у STEM-освіті та прогнозуванні майбутніх викликів; ознайомленні педагогів з основними напрямками застосування технологій штучного інтелекту у STEМ-освіті; вдосконаленні навичок 3D-моделювання в контексті STEM; формуванні позитивної мотивації до впровадження STEM-освіти; сприянні розвитку критичного мислення, новаторської та конструкторської діяльності; обміні досвідом, інноваційними ідеями щодо підвищення професійного розвитку вчителя.
Вітання учасникам заходу висловив Ігор Михайлович Вітенко, кандидат географічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО та ознайомив педагогів області з майбутніми орієнтирами у STEM-освіті.
Олеся Романівна Олексюк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів, методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО, розкрила основні напрямки застосування технологій штучного інтелекту у STEМ-освіті.
Про STEM та медіаграмотність як виклик сьогодення розповіла Зоряна Петрівна Миколів, методист, в. о. завідувача лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО.
Оксана Миколаївна Дністрянська, методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО, продемонструвала можливості 3D-моделювання в STEM-освіті.
Світлана Володимирівна Пилипчук, освітня експертка UNESCO у соціальній та здоров’язбережній галузі, фасилітаторка Спільноти сучасних учителів та психологів, менторка STEM is Fem, авторка цифрового контенту, вчителька хімії та основ здоров’я, медіатренерка, ознайомила учасників заходу із першою STEM-екосистемою в Україні STEM is Fem, для популяризації освіти та кар’єри в галузях науки, технології, інженерії та математики в Україні.
Про цілі, виклики і кращі практики Клубу молодих винахідників розповіли Наталія Володимирівна Москалюк, кандидат пед. наук, доцент кафедри ботаніки та зоології хіміко-біологічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка та Ольга Іванівна Спільніченко, викладач Галицького фахового коледжу імені В’ячеслава Чорновола.
Актуальність питань, які обговорювалися під час заходу підтверджують необхідність впровадження та розвитку STEM-освіти для майбутніх викликів.
Висловлюємо щиру подяку всім доповідачам та учасникам круглого столу за активну взаємодію, плідну співпрацю та вагомий вклад для впровадження STEM-освіти.
9. Вебінар: Як вчителю ахистити свій особистий простір
https://www.youtube.com/watch?v=YBI7rtkSuTY&t=120s
- принцип Zero trust (нульова довіра);
- паролі (генерація, збереження, вимоги);
- двофакторна аутентифікація та VPN.
11. Вебінар "Розвиток читацької компетентності школярів" від МійКлас
- Сучасні методики формування читацьких навичок.
- Практичні інструменти мотивації школярів до читання.
- Використання цифрових технологій в розвитку читацької грамотності.
Коментарі
Дописати коментар