На вебінарі ми познайомимо Вас із базовими підходами та принципами підготовки до STEM-діяльності, покажемо можливості використання Державного стандарту для планування та впровадження STEM-діяльності. Дієві поради, корисні інструменти та багато іншого на вебінарі від МійКлас.
Програма зустрічі:
1. Що передбачає STEM-діяльність?
2. STEM-учитель: ресурси та синергія.
3. Підґрунтя STEM-діяльності у Державному стандарті.
4. Приклади використання STEM на різних предметах.
Спікерка — Пилипчук Світлана, вчителька хімії. Фіналістка Всеукраїнського конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок 2021 та 2022». Розробниця авторських уроків, позакласних заходів з хімії та основ здоров’я; авторка публіцистики, есеїстики та інфографіки. Учасниця Всеукраїнської науково-практичної конференції (ТОКІППО), районних, обласних та Всеукраїнських конкурсів. Авторка блогу www.Sciencechemistryps.blogspot.com.
На вебінарі ми познайомимо Вас із базовими підходами та принципами підготовки до STEM-уроку, покажемо основні вимоги до організації та проведення STEM-уроку, дослідимо родзинки, без яких STEM-урок не буде STEM-уроком. Дієві поради, корисні інструменти та багато іншого на вебінарі від МійКлас.
Програма зустрічі:
1. Основні акценти STEM-освіти та Концепція розвитку.
2. Актуальність та цільова аудиторія STEM-уроку.
3. Обов’язкові компоненти STEM-діяльності.
4. Варіанти впровадження STEM та модульні програми міжгалузевих курсів.
Спікерка — Пилипчук Світлана, вчителька хімії. Фіналістка Всеукраїнського конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок 2021 та 2022». Розробниця авторських уроків, позакласних заходів з хімії та основ здоров’я; авторка публіцистики, есеїстики та інфографіки. Учасниця Всеукраїнської науково-практичної конференції (ТОКІППО), районних, обласних та Всеукраїнських конкурсів.
Пропоную випробувати таланти, логіку та комунікацію у ваших класах! З нотками гри та фану, звісно!
Отже, запрошую вас на вебінар «Інтерактивні головоломки — співпраця, творчість та навички», який відбудеться 12.02.2024 р. о 15.00 год.
🤔Що вас очікує?🧐
- Поговоримо про інтерактивну взаємодію на уроках та в позаурочний час.
- Познайомимося з методикою створення та використання інтерактивних головоломок.
- Визначимо переваги та недоліки інтерактивних форм взаємодії.
- Випробуємо, як принципи УДН можна реалізувати при створенні та використанні головоломок.
📅 Коли? 12 лютого о 15:00
🕓 Де? Пряма трансляція в групі Спільнота сучасних вчителів
Якщо ви хочете взяти активну участь у вебінарі, переходьте за посиланням:
⁉️ Хто спікерка? Світлана Пилипчук – вчителька хімії та основ здоров’я, авторка цифрового контенту та методистка (ЕОР «МійКлас», ГО «Простір знань»), тренерка з медіаграмотності АУП, освітня експертка UNESCO у соціальній та здоров’язбережної галузі, фасилітаторка Спільноти сучасних учителів; авторка блогу https://sciencechemistryps.blogspot.com/p/blog-page_27.html.
4. На вебінарі ми навчимо Вас аналізувати та сприймати інформацію з допомогою когнітивнітих методик, покажемо можливості особливості роботи з генеративними ШІ: Copilot, Copilot Desinger, Gemini, Character.ai. Дієві поради, корисні інструменти та багато іншого на вебінарі від МійКлас.
Програма зустрічі:
1. Грамотність як основа для роботи з інформацією.
2. Slido — ресурс для швидкого збору та обробки інформації.
3. Засоби ШІ для пошуку, збору та обробки інформації (Gemini, Copilot, Copilot Desinger, Character.ai).
4. Методи для розвитку критичного та аналітичного мислення.
На вебінарі у Спільноті сучасних учителів і психологів разом зі спікерками Іриною Шепенюк та Світланою Пилипчук ми:
- поговорили про фішки та акценти аналізу інформації.
- проаналізували когнітивні упередження сприйняття інформації.
- поміркували, який цифровий слід ми залишаємо.
- визначили, як захистити свої цифрові пристрої від зламу.
- випробували ресурси для генерації паролів, аналізу їх надійності та перевірки витоку персональних даних.
Спікерки:
Ірина Шепенюк – учителька хімії та інтегрованого курсу “Пізнаємо природу” Чернівецького ліцею №8 ім. Т.Г. Шевченка Чернівецької міської ради, тренерка з медіаграмотності АУП, тренерка НУШ, освітня експертка UNESCO у природничій галузі, фасилітаторка Спільноти сучасних учителів;
Світлана Пилипчук – учителька хімії та основ здоров’я, авторка цифрового контенту та методистка (ЕОР «МійКлас», ГО «Простір знань»), тренерка з медіаграмотності АУП, освітня експертка UNESCO у соціальній та здоров'язбережувальній галузі.
_________________________________________________________________________
Спільнота сучасних учителів і психологів створена для вдосконалення вчительської практики, обміну досвідом, розвитку цифрової компетентності та поширення універсального дизайну навчання серед вчителів України, а також для забезпечення комплексної психосоціальної підтримки в закладах освіти. Спільноту створено UNESCO, за підтримки Міністерства освіти і науки України та Google.org
У 2023 році ЮНЕСКО в Україні запустила курс «Цифровий учитель». Відтоді понад 53 000 вчителів покращили свої цифрові навички, навчившись створювати інклюзивні, безпечні та цікаві уроки.
Ознайомтеся з курсом «Цифровий учитель»
https://study.ed-era.com/uk/courses/c...
Курс охоплює такі важливі сфери, як інтеграція цифрових інструментів, розвиток цифрової грамотності учнів та надання широкої методичної підтримки в усіх освітніх галузях.
ЮНЕСКО також створила Спільноту сучасних учителів для професійної та психологічної підтримки. Ця динамічна спільнота налічує понад 16 500 учасників, які обмінюються своїм досвідом та інноваційними методами навчання. Спільнота висвітлює теми цифрової педагогіки, штучного інтелекту в школах, реформи Нової української школи та багато іншого.
Дізнайтеся більше про Спільноту сучасних учителів / modernteachers
Запрошуємо всіх учителів України приєднатися до Спільноти, щоб спілкуватися, співпрацювати та розвиватися разом!
Тренінг "Права людини в умовах війни" (Освітній дім прав людини. Чернігів)
Друзі, в нас вже є чудове відео про те як проходила Школа з прав людини в умовах війни 2-7 червня 2024 року. Дякуємо всім учасникам і тренерам за чудову атмосферу. Подивіться, це справді було круто!
Захід проводився в межах проєкту «Підтримка активних громадян під тиском в Україні», який реалізовує Освітній Дім прав людини — Чернігів у співпраці зі ZMINA. Центр прав людини за фінансової підтримки European Union in Ukraine. Його зміст є виключною відповідальністю Освітнього Дому прав людини — Чернігів та не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
7 липня у Києві пройшов баркемп проєкту «Meet the teacher», який має на меті підвищити медіаграмотність вчителів та учнів і спільно з вчителями розробити індивідуальні матеріали для їхніх класів.
Вчителі, розробники продуктів та експерти з медіаграмотності обмінювалися ідеями, формували команди та брейнштормили власні ідеї проєктів, які втілюватимуть у життя.
Найкращі команди отримають фінансування для подальшої розробки своїх продуктів, які потім будуть впроваджені в школах по всій Україні. Тож очікуйте нових крутих проєктів вже восени!
Сьогодні комунікативні навички — це один із найважливіших кроків до успіху в житті — основа soft skills. І все починається з діалогу…
Пригадайте, кожен і кожна з нас, хоч раз в житті, отримував/ла інтелектуальне, моральне та емоційне задоволення від конструктивного та щирого спілкування. І, звісно ж, — відчували розчарування, коли не почули або і не слухали, коли розмова вийшла ні про що, коли намагалися зазіхати на особистий простір, цінності тощо.
Тому під час вебінару ми: - проаналізуємо власні освітні стратегії на розвиток soft skills учнівства; - поговоримо про цінність м’яких навичок та те, як акцентувати на них під час викладання; - познайомимося із ключовими засобами та методами, що допоможуть розвинути комунікативні навички у ваших учнів; - визначимо орієнтири та наслідки хорошої комунікації “вчитель-учень” та “учень-учень”; - випробуємо, як стиль та навички комунікації впливають на формування іміджу, репутації та “післясмаку” від спілкування з особистістю.
Коли? 15 жовтня о 15:00 Де? Пряма трансляція в групі Спільнота сучасних учителів і психологів
Спікерка: Світлана Пилипчук – вчителька хімії та основ здоров’я, авторка цифрового контенту та методистка (ЕОР «МійКлас», ГО «Простір знань»), тренерка з медіаграмотності АУП, освітня експертка UNESCO у соціальній та здоров’язбережній галузі, фасилітаторка Спільноти сучасних учителів і психологів; авторка блогу https://sciencechemistryps.blogspot.com/p/blog-page_27.html.
«Найбільша розкіш — це розкіш людського спілкування»
18 жовтня 2024 року відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти лабораторією STEM-освіти у режимі відеоконференції на платформі сервісу Google Meet проведено обласне засідання круглого столу для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти на тему: «Тенденції у STEM-освіті та майбутні виклики».
Мета заходу полягала в ознайомленні педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з основними аспектами щодо впровадження та перспективами розвитку STEM-освіти як інноваційного напрямку для реалізації основних положень Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), Концепції «Нова українська школа»; висвітленні провідних тенденцій у STEM-освіті та прогнозуванні майбутніх викликів; ознайомленні педагогів з основними напрямками застосування технологій штучного інтелекту у STEМ-освіті; вдосконаленні навичок 3D-моделювання в контексті STEM; формуванні позитивної мотивації до впровадження STEM-освіти; сприянні розвитку критичного мислення, новаторської та конструкторської діяльності; обміні досвідом, інноваційними ідеями щодо підвищення професійного розвитку вчителя.
Вітання учасникам заходу висловив Ігор Михайлович Вітенко, кандидат географічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО та ознайомив педагогів області з майбутніми орієнтирами у STEM-освіті.
Олеся Романівна Олексюк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів, методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО, розкрила основні напрямки застосування технологій штучного інтелекту у STEМ-освіті.
Про STEM та медіаграмотність як виклик сьогодення розповіла Зоряна Петрівна Миколів, методист, в. о. завідувача лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО.
Оксана Миколаївна Дністрянська, методист лабораторії STEM-освіти Тернопільського ОКІППО, продемонструвала можливості 3D-моделювання в STEM-освіті.
Світлана Володимирівна Пилипчук, освітня експертка UNESCO у соціальній та здоров’язбережній галузі, фасилітаторка Спільноти сучасних учителів та психологів, менторка STEM is Fem, авторка цифрового контенту, вчителька хімії та основ здоров’я, медіатренерка, ознайомила учасників заходу із першою STEM-екосистемою в Україні STEM is Fem, для популяризації освіти та кар’єри в галузях науки, технології, інженерії та математики в Україні.
Про цілі, виклики і кращі практики Клубу молодих винахідників розповіли Наталія Володимирівна Москалюк, кандидат пед. наук, доцент кафедри ботаніки та зоології хіміко-біологічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка та Ольга Іванівна Спільніченко, викладач Галицького фахового коледжу імені В’ячеслава Чорновола.
Актуальність питань, які обговорювалися під час заходу підтверджують необхідність впровадження та розвитку STEM-освіти для майбутніх викликів.
Висловлюємо щиру подяку всім доповідачам та учасникам круглого столу за активну взаємодію, плідну співпрацю та вагомий вклад для впровадження STEM-освіти.
Дякуємо за вашу участь у Національному тесті з медіаграмотності 2024. Цінуємо ваш інтерес до цієї важливої теми і вашу готовність вдосконалювати свої знання! 😍 У вкладенні до листа ви знайдете ваш сертифікат про проходження тесту.
Діліться ним у соцмережах і розповідайте про свій результат друзям ☺️
Програма зустрічі:
1. Професійні ресурси, що досліджують цифрову безпеку.
2. Метод SIFT для оцінювання достовірності інтернет-контенту.
3. Базові правила цифрової безпеки:
принцип Zero trust (нульова довіра);
паролі (генерація, збереження, вимоги);
двофакторна аутентифікація та VPN.
4. Ресурси, додатки та сервіси для безпечного цифрового середовища.
Спікерка — Пилипчук Світлана, методистка та авторка ГО “Простір знань” та ЕОР “МійКлас”, тренерка з медіаграмотності АУП, освітня експертка UNESCO у соціальній та здоров’язбережній галузі, фасилітаторка Спільноти сучасних вчителів, вчителька хімії та основ здоров’я, авторка блогу www.Sciencechemistryps.blogspot.com
ФЕСТИВАЛЬ МЕДІАГРАМОТНОСТІ: МИСЛИМО КРИТИЧНО, АНАЛІЗУЄМО, ОБМІНЮЄМОСЯ ДОСВІДОМ
Медіаграмотність – наш фільтр споживання інформації. Розвиток критичного мислення, уміння розуміти прихований зміст повідомлень, протистояти маніпулюванню є важливими навичками кожної людини.
28 листопада 2024 року Центр професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради провів Фестиваль медіаграмотності з теми «Інформаційна вакцинація: освітнє щеплення від маніпуляцій, фейків та дезінформації» для 29 педагогічних працівників. Консультантка Юлія Нечитайло звернула увагу на найбільш актуальні питання сучасного інформаційного середовища: як розпізнавати фейки, не піддаватися маніпуляціям та дотримуватися інформаційної гігієни.
На Фестиваль були запрошені спікери: Наталія Пономаренко (викладачка СумДУ, медіатренерка), Світлана Пилипенко (медіатренерка, м. Кременець), Тетяна Панченко (учителька ЗЗСО № 26). Під час заходу обговорили методи формування навичок критичного мислення у здобувачів освіти, вікові особливості та практичні вправи, які в цьому допоможуть, сучасні тренди у викладанні інфомедійної грамотності.
Коментарі
Дописати коментар