2024

1.

На вебінарі ми познайомимо Вас із базовими підходами та принципами підготовки до STEM-діяльності, покажемо можливості використання Державного стандарту для планування та впровадження STEM-діяльності. Дієві поради, корисні інструменти та багато іншого на вебінарі від МійКлас. Програма зустрічі: 1. Що передбачає STEM-діяльність? 2. STEM-учитель: ресурси та синергія. 3. Підґрунтя STEM-діяльності у Державному стандарті. 4. Приклади використання STEM на різних предметах.  

Спікерка — Пилипчук Світлана, вчителька хімії. Фіналістка Всеукраїнського конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок 2021 та 2022». Розробниця авторських уроків, позакласних заходів з хімії та основ здоров’я; авторка публіцистики, есеїстики та інфографіки. Учасниця Всеукраїнської науково-практичної конференції (ТОКІППО), районних, обласних та Всеукраїнських конкурсів. Авторка блогу www.Sciencechemistryps.blogspot.com. 

https://www.youtube.com/watch?v=dxswEzBb-w8




2.
На вебінарі ми познайомимо Вас із базовими підходами та принципами підготовки до STEM-уроку, покажемо основні вимоги до організації та проведення STEM-уроку, дослідимо родзинки, без яких STEM-урок не буде STEM-уроком. Дієві поради, корисні інструменти та багато іншого на вебінарі від МійКлас. Програма зустрічі: 1. Основні акценти STEM-освіти та Концепція розвитку. 2. Актуальність та цільова аудиторія STEM-уроку. 3. Обов’язкові компоненти STEM-діяльності. 4. Варіанти впровадження STEM та модульні програми міжгалузевих курсів. Спікерка — Пилипчук Світлана, вчителька хімії. Фіналістка Всеукраїнського конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок 2021 та 2022». Розробниця авторських уроків, позакласних заходів з хімії та основ здоров’я; авторка публіцистики, есеїстики та інфографіки. Учасниця Всеукраїнської науково-практичної конференції (ТОКІППО), районних, обласних та Всеукраїнських конкурсів.



3. Вітаю🙌!

Пропоную випробувати таланти, логіку та комунікацію у ваших класах! З нотками гри та фану, звісно! 


Отже, запрошую вас на вебінар «Інтерактивні головоломки — співпраця, творчість та навички», який відбудеться 12.02.2024 р. о 15.00 год.


🤔Що вас очікує?🧐

- Поговоримо про інтерактивну взаємодію на уроках та в позаурочний час.

- Познайомимося з методикою створення та використання інтерактивних головоломок.

- Визначимо переваги та недоліки інтерактивних форм взаємодії.

- Випробуємо, як принципи УДН можна реалізувати при створенні та використанні головоломок.


📅 Коли? 12 лютого о 15:00

🕓 Де? Пряма трансляція в групі Спільнота сучасних вчителів


Якщо ви хочете взяти активну участь у вебінарі, переходьте за посиланням: 


⁉️ Хто спікерка? Світлана Пилипчук – вчителька хімії та основ здоров’я, авторка цифрового контенту та методистка (ЕОР «МійКлас», ГО «Простір знань»),  тренерка з медіаграмотності АУП, освітня експертка UNESCO у соціальній та здоров’язбережної галузі, фасилітаторка Спільноти сучасних учителів; авторка блогу https://sciencechemistryps.blogspot.com/p/blog-page_27.html.



4. На вебінарі ми навчимо Вас аналізувати та сприймати інформацію з допомогою когнітивнітих методик, покажемо можливості особливості роботи з генеративними ШІ: Copilot, Copilot Desinger, Gemini, Character.ai. Дієві поради, корисні інструменти та багато іншого на вебінарі від МійКлас. Програма зустрічі: 1. Грамотність як основа для роботи з інформацією. 2. Slido — ресурс для швидкого збору та обробки інформації. 3. Засоби ШІ для пошуку, збору та обробки інформації (Gemini, Copilot, Copilot Desinger, Character.ai).  
4. Методи для розвитку критичного та аналітичного мислення.








 











Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність