Безпека у побуті та навколишньому середовищі.

 Безпека у побуті та навколишньому середовищі. Організація дорожнього руху. Модель безпечного середовища (“трикутник безпеки”). Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі”


Тип уроку: комбінований 


 Цілі. Повторити з учнівством правила дорожнього руху


Знати/розуміти:

- визначення основних понять теми

- що таке трикутник безпеки

- правила дорожнього руху

- знаки регулювальника



Вміти:

розрізняти основні поняття теми і наводити приклади
- правильно рухатись на дорозі
- пояснити основні правила дорожнього руху


Компетентності

  • -вільне володіння державною мовою,
  • -здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
  • - математична компетентність,
  • - компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
  • - інноваційність,
  • - екологічна компетентність,
  • - інформаційно-комунікаційна компетентність,
  • - навчання впродовж життя,
  • - громадянські та соціальні компетентності,
  • - культурна компетентність,
  • - підприємливість і фінансова грамотність.

Фронтальна бесіда

Робота з підручником 

Перегляд, занотовування, обговорення відео-матеріалвв

Регулювання дорожнього руху руху

Сигнали регулювальника

Онлайн-урок з безпеки дорожнього руху_Частина І

Правила дорожнього руху, кампанія «Безпечний пішохід»

Робота з підручником.

Підбиття підсумків. Складання карти основних понять уроку.

Дз Повторити параграф 19, с.107.

Відповісти на питання параграфа

Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність