Безпека у побуті та навколишньому середовищі. Організація дорожнього руху. Модель безпечного середовища (“трикутник безпеки”). Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі”
Тип уроку: комбінований
Цілі. Повторити з учнівством правила дорожнього руху
Знати/розуміти:
- визначення основних понять теми
- що таке трикутник безпеки
- правила дорожнього руху
- знаки регулювальника
Вміти:
- розрізняти основні поняття теми і наводити приклади
- правильно рухатись на дорозі
- пояснити основні правила дорожнього руху
Компетентності
- -вільне володіння державною мовою,
- -здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
- - математична компетентність,
- - компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
- - інноваційність,
- - екологічна компетентність,
- - інформаційно-комунікаційна компетентність,
- - навчання впродовж життя,
- - громадянські та соціальні компетентності,
- - культурна компетентність,
- - підприємливість і фінансова грамотність.
Фронтальна бесіда
Робота з підручником
Перегляд, занотовування, обговорення відео-матеріалвв
Регулювання дорожнього руху руху
Онлайн-урок з безпеки дорожнього руху_Частина І
Правила дорожнього руху, кампанія «Безпечний пішохід»
Робота з підручником.
Підбиття підсумків. Складання карти основних понять уроку.
Дз Повторити параграф 19, с.107.
Відповісти на питання параграфа
Коментарі
Дописати коментар