Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній

 Тема. Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній

Тип уроку: комбінований


 Цілі. визначити вплив підліткових компаній на соціальне здоров'я підлітка, охарактеризувати види підліткових компаній


Знати/розуміти:

- визначення основних понять теми

- які є види підліткових компаній;

- як обирати і форумавати компанію;

- які цінності є демократичними і сприяють росту та розвитку особистості



Вміти:

розрізняти основні поняття теми і наводити приклади
- аргументовано пояснювати відмінності між різними типами підліткових компаній
- протидіяти ситуаціям тиску та відстоювати свою позицію


Компетентності

  • -вільне володіння державною мовою,
  • -здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
  • - математична компетентність,
  • - компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
  • - інноваційність,
  • - екологічна компетентність,
  • - інформаційно-комунікаційна компетентність,
  • - навчання впродовж життя,
  • - громадянські та соціальні компетентності,
  • - культурна компетентність,
  • - підприємливість і фінансова грамотність.

Фронтальна бесіда

Робота біля дошки, в зошитах
Сторінка 138-139


Робота зі схемою с140

Тест (групова робота)

Параграф 25


Ознаки дружніх компаній с.141

Ознаки небезпечних компаній с.142


Пройти хмару слів https://answergarden.ch/3083923

робота з колом емоцій


самостійна творча робота 
скласти ментальну карту уроку 

дз
опрацювати параграф

написати свої позитивні та негативні



Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність