Тема. Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній
Тип уроку: комбінований
Цілі. визначити вплив підліткових компаній на соціальне здоров'я підлітка, охарактеризувати види підліткових компаній
Знати/розуміти:
- визначення основних понять теми
- які є види підліткових компаній;
- як обирати і форумавати компанію;
- які цінності є демократичними і сприяють росту та розвитку особистості
Вміти:
- розрізняти основні поняття теми і наводити приклади
- аргументовано пояснювати відмінності між різними типами підліткових компаній
- протидіяти ситуаціям тиску та відстоювати свою позицію
Компетентності
- -вільне володіння державною мовою,
- -здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
- - математична компетентність,
- - компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
- - інноваційність,
- - екологічна компетентність,
- - інформаційно-комунікаційна компетентність,
- - навчання впродовж життя,
- - громадянські та соціальні компетентності,
- - культурна компетентність,
- - підприємливість і фінансова грамотність.
Фронтальна бесіда
Робота біля дошки, в зошитах
Сторінка 138-139
Робота зі схемою с140
Тест (групова робота)
Параграф 25
Ознаки дружніх компаній с.141
Ознаки небезпечних компаній с.142
Пройти хмару слів https://answergarden.ch/3083923
робота з колом емоцій
руханка https://youtu.be/W2fHg0qGI14
самостійна творча робота
скласти ментальну карту уроку
дз
опрацювати параграф
написати свої позитивні та негативні
Коментарі
Дописати коментар