Поняття про оксиди, окиснення. Умови виникнення та припинення горіння. Колообіг Оксигену.

 

Тема. Поняття про оксиди, окиснення (горіння повільне окиснення, дихання). Умови виникнення та припинення горіння


Тип уроку: комбінований


 Цілі. Вивчити клас речовин "Оксиди", називати оксиди за сучасною номенклатурою; вміти писати і характеризувати реакції окиснення; визначити умови виникнення та припинення горіння.


Знати/розуміти:

- визначення основних понять теми

- які речовини називаються оксидами;

- що таке реакції окиснення і які вони бувають;

- умови виникнення та припинення горіння



Вміти:

розрізняти основні поняття теми і наводити приклади
- пояснювати відмінності між оксидами та іншими речовинами; реакція окиснення, розкладу, сполучення
- писати рівняння хімічних реакцій по темі, урівнювати їх;


Компетентності

  • -вільне володіння державною мовою,
  • -здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
  • - математична компетентність,
  • - компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
  • - інноваційність,
  • - екологічна компетентність,
  • - інформаційно-комунікаційна компетентність,
  • - навчання впродовж життя,
  • - громадянські та соціальні компетентності,
  • - культурна компетентність,
  • - підприємливість і фінансова грамотність.

Фронтальна бесіда

Робота біля дошки, в зошитах
Повторення визначень основних понять - кисень, реакція розкладу, добування кисню, реакція сполучення,взаємодія кисню із простими та складними речовинами, каталізатор тощо


Пройти тест-перевірку



Пояснення з елеметами бесіди

самостійна робота 
Назвати оксиди
Написати формули оксидів






Умови виникнення та припинення горіння 



Робота в зошиті.Фронтальна бесіда

Колообіг Оксигену

робота з картками-схемами.
Обговорення. Обмін думками, поясненнями


Творча робота
створіть схему "Як берегти природу і своє життя від вогню" використовуючи знання з теми.

додаткові Відео до уроку 



Обговорення
Підбиття підсумків
дз
Опрацювати параграф 21, с.127
Виконати № 159, 164 на с.132.

Пройти гру






Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність