Тема. Поняття про оксиди, окиснення (горіння повільне окиснення, дихання). Умови виникнення та припинення горіння
Тип уроку: комбінований
Цілі. Вивчити клас речовин "Оксиди", називати оксиди за сучасною номенклатурою; вміти писати і характеризувати реакції окиснення; визначити умови виникнення та припинення горіння.
Знати/розуміти:
- визначення основних понять теми
- які речовини називаються оксидами;
- що таке реакції окиснення і які вони бувають;
- умови виникнення та припинення горіння
Вміти:
- розрізняти основні поняття теми і наводити приклади
- пояснювати відмінності між оксидами та іншими речовинами; реакція окиснення, розкладу, сполучення
- писати рівняння хімічних реакцій по темі, урівнювати їх;
Компетентності
- -вільне володіння державною мовою,
- -здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
- - математична компетентність,
- - компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
- - інноваційність,
- - екологічна компетентність,
- - інформаційно-комунікаційна компетентність,
- - навчання впродовж життя,
- - громадянські та соціальні компетентності,
- - культурна компетентність,
- - підприємливість і фінансова грамотність.
Фронтальна бесіда
Робота біля дошки, в зошитах
Повторення визначень основних понять - кисень, реакція розкладу, добування кисню, реакція сполучення,взаємодія кисню із простими та складними речовинами, каталізатор тощо
Пройти тест-перевірку
Пояснення з елеметами бесіди
самостійна робота
Назвати оксиди
Написати формули оксидів
Умови виникнення та припинення горіння
Робота в зошиті.Фронтальна бесіда
Колообіг Оксигену
робота з картками-схемами.
Обговорення. Обмін думками, поясненнями
Творча робота
створіть схему "Як берегти природу і своє життя від вогню" використовуючи знання з теми.
додаткові Відео до уроку
Обговорення
Підбиття підсумків
дз
Опрацювати параграф 21, с.127
Виконати № 159, 164 на с.132.
Пройти гру
Коментарі
Дописати коментар