Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах. Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену.

 

Тема. Електролітична дисоціація кислот, основ, солей  у водних розчинах. Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену.


Інструктаж з БЖД Лабораторний дослід 1. Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів.


Цілі. Ознайомити учнівство із електролітичною дисоціацією кислот, основ і солей. Визначити лабораторно наявність йонів Гідрогену та гідроксид-іонів


Знати/розуміти:

- визначення основних понять уроку

- як відбувається електролітична дисоціація

- як дисоціюють кислоти, основи, солі

- як можна виявити гідроксид-іони та йони Гідрогену в розчині



Вміти:

розрізняти основні поняття теми і наводити приклади
- писати дисоціацію основ, кислот та солей
- пояснювати і проводити експеримент на виявлення йонів Н+ та ОН-


Компетентності

  • вільне володіння державною мовою,
  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
  • математична компетентність,
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
  • інноваційність,
  • екологічна компетентність,
  • інформаційно-комунікаційна компетентність,
  • навчання впродовж життя,
  • громадянські та соціальні компетентності,
  • культурна компетентність,
  • підприємливість і фінансова грамотність.

Лабораторний дослід

Переглянути відео.
Записати тему і мету в зошиті. Записати коротко побачені досліди. Записати висновок.


Джерело: https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozchini-kislot-lugiv-ta-soley-u-vodi-9-klas-14940.html
































Відео сіль та цукор чи проводять їх розчини струм?

https://www.facebook.com/reel/586010460340922?s=yWDuG2&fs=e



Дз

Написати рівняння дисоціації

- питної соди

- крейди

- їдкого натру

- ортофосфатної кислоти (по ступенях дисоціює)






Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність