Фізичні тіла. Матеріали. Речовини

 Тема. "Фізичні тіла. Матеріали. Речовини.”

Цілі. Закріпити поняття "фізичне тіло", "матеріал", "речовина", "властивості речовини", навчити їх розрізняти.

Знати/розуміти:

- визначення основних понять уроку

- які речовини називають кристалічними, а які аморфними


Вміти:

- розрізняти основні поняття теми і наводити приклади
- називати приклади речовин, матеріалів, тіл навколо


Компетентності

  • вільне володіння державною мовою,
  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
  • математична компетентність,
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
  • інноваційність,
  • екологічна компетентність,
  • інформаційно-комунікаційна компетентність,
  • навчання впродовж життя,
  • громадянські та соціальні компетентності,
  • культурна компетентність,
  • підприємливість і фінансова грамотність.

 Навчальне відео - https://youtu.be/YCz1MiZZLwg




Теоретичний матеріал https://miyklas.com.ua/p/himija/7-klas/pochatkovi-khimichni-poniattia-39391/fizichni-tila-i-rechovini-39125/re-af7d69a9-b34d-40c0-9979-f2d916aa39bc

Цифрові уроки mozaweb
Скло це рідка чи тверда речовина - https://ua.mozaweb.com/lexikon.php?cmd=extra_full&extraid=421397


З чого зроблені предмети - https://ua.mozaweb.com/lexikon.php?cmd=extra_full&extraid=386661


Картки для обговорення та демонстрації/пояснення

Дз

Робота з підручником. Параграф 5 (до с.37).

Переглянути відео-матеріали 

https://youtu.be/YCz1MiZZLwg

Виконання завдань/вправ. 

Відповісти на запитання параграфа (усно). Виконати #27 на с.40.

Виконати онлайн-завдання https://learningapps.org/view20968459





Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність