7 клас Сапанів дистанційно 2022р.

 Індивідуальний план роботи

вчительки хімії, основ здоров’я 

у НВК “Сапанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ”

Пилипчук Світлани Володимирівни

Додатки та ресурси для дистанційного навчання: Google Meet, Google classroom, ресурси для інтерактивної, індивідуальної та самостійної роботи тощо, особистий сайт - https://sciencechemistryps.blogspot.com/ 


16.03.2022р. Хімія

Кисень. Повітря, його склад.”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 18, с.107

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=hIUVl35-RRo&list=PLsWyMT6uUTrer49sBvxCOWOoHZKkpKpLP&index=6

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. вивчити склад повітря, с.111 виконати №137-138.

Робота в Google classroom.


16.03.2022р. Інформатика. 7 клас (ІІ підгрупа)

Опрацювання табличних даних. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 13, с.114

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=bWYCl1I8LKY

https://www.youtube.com/watch?v=JTcDP05wghA

Виконання завдань/вправ. с.119-120

Робота в Google classroom.


17.03.2022 р. Хімія

Оксиген.Його поширеність у природі. Кисень, склад молекули , поширеність у природі. Фізичні властивості кисню”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Повторити параграф 18-19, с.107

Опрацювати матеріали 

https://sciencechemistryps.blogspot.com/2020/12/blog-post_6.html

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=xaRKNyKmHag&list=PLsWyMT6uUTrer49sBvxCOWOoHZKkpKpLP&index=8

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. повторити склад повітря, зробити конспект

Робота в Google classroom.


17.03.2022р. Інформатика. 7 клас (І підгрупа)

Опрацювання табличних даних. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 13, с.114

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=bWYCl1I8LKY

https://www.youtube.com/watch?v=JTcDP05wghA

Виконання завдань/вправ. с.119-120

Робота в Google classroom.  


22.03.2022р. Основи здоров’я

“Види підліткових компаній”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 24, с. 155-159. https://sciencechemistryps.blogspot.com/p/blog-page_4.html

Виконання завдань/вправ. Написати міні-есе “Ким я бачу себе і своїх друзів через 3 роки”

Перегляд відео-матеріалів. https://www.youtube.com/watch?v=mRv_2lWRzoM

Робота в Google classroom. 


23.03.2022р. Хімія

Отримання кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор.”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 20, с.118

Опрацювати матеріал - https://sciencechemistryps.blogspot.com/2020/12/blog-post_55.html

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=7vpcK-oqD2Y&list=PLsWyMT6uUTrer49sBvxCOWOoHZKkpKpLP&index=7

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Вивчити визначення понять “реакція розкладу”, “каталізатор”, с.123 виконати №148-149

Пройти тест .join.naurok.ua Код доступу 4017715

Робота в Google classroom.


23.03.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

Опрацювання табличних даних. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 13, с.114

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=bWYCl1I8LKY

https://www.youtube.com/watch?v=JTcDP05wghA

Виконання завдань/вправ. с.119-120

Робота в Google classroom.


24.03.2022р. Хімія

Практична робота №4. Отримання кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Повторити параграф 20, с.118

Опрацювати матеріали 

https://sciencechemistryps.blogspot.com/2020/12/blog-post_6.html

https://sciencechemistryps.blogspot.com/2020/12/blog-post_55.html

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=7vpcK-oqD2Y&list=PLsWyMT6uUTrer49sBvxCOWOoHZKkpKpLP&index=7

П.Р. https://www.youtube.com/watch?v=-wOejEfbMNI

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати письмово практичну роботу - написати/описати усе побачене почуте з відео П.Р. -  https://www.youtube.com/watch?v=-wOejEfbMNI 

Дати визначення, що таке каталізатор та реакція розкладу. Зробити висновок про побачене.

Робота в Google classroom.


24.03.2022р. Інформатика. 7 клас (І підгрупа)

Опрацювання табличних даних. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 13, с.114

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=bWYCl1I8LKY

https://www.youtube.com/watch?v=JTcDP05wghA

Виконання завдань/вправ. с.119-120

Робота в Google classroom.


29.03.2022р. Основи здоров’я

“Хвороби цивілізації (неінфекційні захворювання). Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 25, с. 160. 

Виконання завдань/вправ.с.165, відповісти на питання. Проаналізувати одну рекламу (на вибір)

Перегляд відео-матеріалів

 «Хвороби цивілізації» 7клас Основи здоров‘я

Костянтин Руденко: як попередити хвороби серця та судин

Діабет: сипмтоми та профілактика

PRO ЗДОРОВ'Я. Профілактика онкології

Робота в Google classroom. 


30.03.2022р. Хімія

Хімічні властивості кисню: взаємодія із простими речовинами. Реакція сполучення

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 21, с.127

Переглянути відео-матеріали. 

7 клас. Хімія. Кисень

7 клас. Хімія. Взаємодія кисню з простими речовинами

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Зробити конспект. Виконати № 161 на с.132

Виконати тест  Код доступу 5449075 відкривши посилання join.naurok.ua

Розуміти, що таке каталізатор та реакція розкладу і сполучення. 

Робота в Google classroom.


31.03.2022р. Хімія

Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання)

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Повторити параграф 21, с.127

Переглянути відео-матеріали. 

7 клас. Хімія. Кисень

7 клас. Хімія. Взаємодія кисню з простими речовинами

Хімія, 7 клас, Поняття про оксиди,  #Відкритийурок

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати № 159, 164 на с.132.

Виконати тест  Код доступу 5449075 відкривши посилання join.naurok.ua

Розуміти, що таке каталізатор та реакція розкладу і сполучення. 

Робота в Google classroom.


30.03.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

31.03.2022р. Інформатика (І підгрупа)

Табличні процесори, їх визначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 13, с.114

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=bWYCl1I8LKY

https://www.youtube.com/watch?v=JTcDP05wghA

Виконання завдань/вправ.Створити табличку “Мій розклад уроків та розпорядок дня”

Робота в Google classroom


(05.04.-08.04.2022р.)

05.04.2022р. Основи здоров’я

“Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп'ютерна, ігрова та інтернетзалежніть”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 25, с. 160. 

Виконання завдань/вправ. Створити рекламу здорового способу життя (плакат, презентація, відео, інфографіка, малюнок, схема, твір, вірш тощо)

Перегляд відео-матеріалів

 «Хвороби цивілізації» 7клас Основи здоров‘я

Костянтин Руденко: як попередити хвороби серця та судин

Діабет: сипмтоми та профілактика

PRO ЗДОРОВ'Я. Профілактика онкології

Робота в Google classroom. 


06.04.2022р. Хімія

Хімічні властивості кисню: взаємодія із складними речовинами. Умови виникнення та припинення горіння

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 22

Переглянути відео-матеріали. 

7 клас. Хімія. Горіння деяких складних речовин

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Зробити конспект. Виконати № 170-171 на с.136

Робота в Google classroom.


07.04.2022р. Хімія

Колообіг Оксигену в природі.Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 23-24.

Переглянути відео-матеріали. 

7 клас. Хімія. Колообіг Оксигену. Озон

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Створити проект “Колообіг Оксигену в природі”(у будь-якій формі - презентація, графіка плакат тощо)

Робота в Google classroom.


07.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

06.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)

Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 14, с.123

Переглянути відео-матеріали. 

 Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. 7 клас

Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео

Робота в Google classroom



(05.04.-08.04.2022р.)

05.04.2022р. Основи здоров’я

“Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп'ютерна, ігрова та інтернетзалежніть”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 25, с. 160. 

Виконання завдань/вправ. Створити рекламу здорового способу життя (плакат, презентація, відео, інфографіка, малюнок, схема, твір, вірш тощо)

Перегляд відео-матеріалів

 «Хвороби цивілізації» 7клас Основи здоров‘я

Костянтин Руденко: як попередити хвороби серця та судин

Діабет: сипмтоми та профілактика

PRO ЗДОРОВ'Я. Профілактика онкології

Робота в Google classroom. 


06.04.2022р. Хімія

Хімічні властивості кисню: взаємодія із складними речовинами. Умови виникнення та припинення горіння

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 22

Переглянути відео-матеріали. 

7 клас. Хімія. Горіння деяких складних речовин

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Зробити конспект. Виконати № 170-171 на с.136

Робота в Google classroom.


07.04.2022р. Хімія

Колообіг Оксигену в природі.Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 23-24.

Переглянути відео-матеріали. 

7 клас. Хімія. Колообіг Оксигену. Озон

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Створити проект “Колообіг Оксигену в природі”(у будь-якій формі - презентація, графіка плакат тощо)

Робота в Google classroom.


07.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

06.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)

Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 14, с.123

Переглянути відео-матеріали. 

 Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. 7 клас

Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео

Робота в Google classroom


(12.04.-15.04.2022р.)

12.04.2022р. Основи здоров’я

“Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп'ютерна, ігрова та інтернетзалежніть”. Створення реклами здорового способу життя.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 25, с. 160. 

Виконання завдань/вправ. Створити рекламу здорового способу життя (плакат, презентація, відео, інфографіка, малюнок, схема, твір, вірш тощо)

Перегляд відео-матеріалів

 «Хвороби цивілізації» 7клас Основи здоров‘я

Костянтин Руденко: як попередити хвороби серця та судин

Діабет: сипмтоми та профілактика

PRO ЗДОРОВ'Я. Профілактика онкології

Робота в Google classroom. 


13.04.2022р. Хімія

Колообіг Оксигену в природі.Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль киснюЗахист навчальних проектів.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 22

Переглянути відео-матеріали. 

7 клас. Хімія. Колообіг Оксигену. Озон

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Підготуватися до к.р

Робота в Google classroom.


14.04.2022р. Хімія

Контрольна робота №2”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати контрольну роботу - https://sciencechemistryps.blogspot.com/2020/12/blog-post_7.html

Робота в Google classroom.


13.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

14.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)

Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 14, с.123

Переглянути відео-матеріали. 

 Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. 7 клас

Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео

Робота в Google classroom


(19.04.-22.04.2022р.)

19.04.2022р. Основи здоров’я

"Створення реклами здорового способу життя". Презентація робіт

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 25, с. 160. 

Виконання завдань/вправ. Створити рекламу здорового способу життя (плакат, презентація, відео, інфографіка, малюнок, схема, твір, вірш тощо)

Робота в Google classroom. 


20.04.2022р. Хімія

 "Вода. Склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода як розчинник."

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 25.

Переглянути відео-матеріали

 7 клас. Хімія. Вода у природі. Фізичні властивості води

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати завдання після параграфа.

Робота в Google classroom


21.04.2022р. Хімія

"Розчин і його компоненти: розчинник і розчинена речовина."

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 26.

Переглянути відео-матеріали. 

7 клас. Хімія. Вода як розчинник. Розчин

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень.  Виконати завдання після параграфа.

Робота в Google classroom


20.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

21.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)

Типи даних: числові, грошові, дати, тексти, відсотки. Форматування електронних таблиць.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 15.

Переглянути відео-матеріали 

Типи даних. Формати даних. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.

Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео

Робота в Google classroom


7 клас

(26.04.-29.04.2022р.)

26.04.2022р. Основи здоров’я

"Наслідки вживання наркотиків. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдження наркотиків, протидія залученню до вживання наркотиків". 

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 26-27. 

Робота в Google classroom. 


27.04.2022р. Хімія

“Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої  речовини. Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині”.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)

Робота з підручником. Параграф 27.

Переглянути відео-матеріали

Масова частка розчиненої речовини в розчині

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень.  Розібрати задачі параграфа. с.160 виконати №198, 199

Робота в Google classroom

 

28.04.2022р. Хімія

“Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої  речовини. Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині”.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)

Робота з підручником. Параграф 27.

Переглянути відео-матеріали

Масова частка розчиненої речовини в розчині

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень.  Розібрати задачі параграфа. с.160 виконати №196, 197.

Робота в Google classroom



26.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

28.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)

Введення, редагування і форматування даних основних типів даних. Практична робота №8.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 15.

Переглянути відео-матеріали 

Практична робота №8. Введення, редагування та форматування даних основних типів|Інформатика|7 клас

Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео

Робота в Google classroom


(03.05.-06.05.2022р.)

03.05.2022р. Основи здоров’я

"Наслідки вживання наркотиків. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдження наркотиків, протидія залученню до вживання наркотиків". 

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 26-27. 

Переглянути відео-матеріали

Негативний вплив алкоголю, паління та наркотиків

https://www.youtube.com/watch?v=NZssIV4kb68&t=1s

Робота в Google classroom. 


04.05.2022р. Хімія

“Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої  речовини. Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині”.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)

Робота з підручником. Параграф 27.

Переглянути відео-матеріали

Масова частка розчиненої речовини в розчині

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень.  Розібрати задачі параграфа.Виконати вправи після параграфа.

Робота в Google classroom


05.05.2022р. Хімія

“Практична робота №5 “Виготовлення водних розчинів із заданими масоимичатками розчинних речовин”.

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)

Робота з підручником. Повторити параграф 27.

Переглянути відео-матеріали

7 клас. Хімія. Виготовлення водних розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини (Тиж.5:ПТ)

https://www.youtube.com/watch?v=muHOjQsSdCU

Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень.  Виконати практичну роботу

Робота в Google classroom


04.05.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

05.05.2022р. Інформатика (І підгрупа)

Адресація. Формули. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 16.

Переглянути відео-матеріали 

Електронні таблиці. Введення даних, формати даних. Формули. Адресація

https://www.youtube.com/watch?v=6el0XhOSqKc

Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео

Робота в Google classroom



Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність