Індивідуальний план роботи
вчительки хімії, основ здоров’я
у НВК “Сапанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ”
Пилипчук Світлани Володимирівни
Додатки та ресурси для дистанційного навчання: Google Meet, Google classroom, ресурси для інтерактивної, індивідуальної та самостійної роботи тощо, особистий сайт - https://sciencechemistryps.blogspot.com/
16.03.2022р. Хімія
“Кисень. Повітря, його склад.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 18, с.107
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=hIUVl35-RRo&list=PLsWyMT6uUTrer49sBvxCOWOoHZKkpKpLP&index=6
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. вивчити склад повітря, с.111 виконати №137-138.
Робота в Google classroom.
16.03.2022р. Інформатика. 7 клас (ІІ підгрупа)
“Опрацювання табличних даних. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 13, с.114
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=bWYCl1I8LKY
https://www.youtube.com/watch?v=JTcDP05wghA
Виконання завдань/вправ. с.119-120
Робота в Google classroom.
17.03.2022 р. Хімія
“Оксиген.Його поширеність у природі. Кисень, склад молекули , поширеність у природі. Фізичні властивості кисню”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Повторити параграф 18-19, с.107
Опрацювати матеріали
https://sciencechemistryps.blogspot.com/2020/12/blog-post_6.html
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=xaRKNyKmHag&list=PLsWyMT6uUTrer49sBvxCOWOoHZKkpKpLP&index=8
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. повторити склад повітря, зробити конспект
Робота в Google classroom.
17.03.2022р. Інформатика. 7 клас (І підгрупа)
“Опрацювання табличних даних. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 13, с.114
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=bWYCl1I8LKY
https://www.youtube.com/watch?v=JTcDP05wghA
Виконання завдань/вправ. с.119-120
Робота в Google classroom.
22.03.2022р. Основи здоров’я
“Види підліткових компаній”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 24, с. 155-159. https://sciencechemistryps.blogspot.com/p/blog-page_4.html
Виконання завдань/вправ. Написати міні-есе “Ким я бачу себе і своїх друзів через 3 роки”
Перегляд відео-матеріалів. https://www.youtube.com/watch?v=mRv_2lWRzoM
Робота в Google classroom.
23.03.2022р. Хімія
“Отримання кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 20, с.118
Опрацювати матеріал - https://sciencechemistryps.blogspot.com/2020/12/blog-post_55.html
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=7vpcK-oqD2Y&list=PLsWyMT6uUTrer49sBvxCOWOoHZKkpKpLP&index=7
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Вивчити визначення понять “реакція розкладу”, “каталізатор”, с.123 виконати №148-149
Пройти тест .join.naurok.ua Код доступу 4017715
Робота в Google classroom.
23.03.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
“Опрацювання табличних даних. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 13, с.114
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=bWYCl1I8LKY
https://www.youtube.com/watch?v=JTcDP05wghA
Виконання завдань/вправ. с.119-120
Робота в Google classroom.
24.03.2022р. Хімія
“Практична робота №4. Отримання кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Повторити параграф 20, с.118
Опрацювати матеріали
https://sciencechemistryps.blogspot.com/2020/12/blog-post_6.html
https://sciencechemistryps.blogspot.com/2020/12/blog-post_55.html
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=7vpcK-oqD2Y&list=PLsWyMT6uUTrer49sBvxCOWOoHZKkpKpLP&index=7
П.Р. https://www.youtube.com/watch?v=-wOejEfbMNI
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати письмово практичну роботу - написати/описати усе побачене почуте з відео П.Р. - https://www.youtube.com/watch?v=-wOejEfbMNI
Дати визначення, що таке каталізатор та реакція розкладу. Зробити висновок про побачене.
Робота в Google classroom.
24.03.2022р. Інформатика. 7 клас (І підгрупа)
“Опрацювання табличних даних. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 13, с.114
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=bWYCl1I8LKY
https://www.youtube.com/watch?v=JTcDP05wghA
Виконання завдань/вправ. с.119-120
Робота в Google classroom.
29.03.2022р. Основи здоров’я
“Хвороби цивілізації (неінфекційні захворювання). Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 25, с. 160.
Виконання завдань/вправ.с.165, відповісти на питання. Проаналізувати одну рекламу (на вибір)
Перегляд відео-матеріалів
«Хвороби цивілізації» 7клас Основи здоров‘я
Костянтин Руденко: як попередити хвороби серця та судин
Діабет: сипмтоми та профілактика
PRO ЗДОРОВ'Я. Профілактика онкології
Робота в Google classroom.
30.03.2022р. Хімія
“Хімічні властивості кисню: взаємодія із простими речовинами. Реакція сполучення”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 21, с.127
Переглянути відео-матеріали.
7 клас. Хімія. Взаємодія кисню з простими речовинами
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Зробити конспект. Виконати № 161 на с.132
Виконати тест Код доступу 5449075 відкривши посилання join.naurok.ua
Розуміти, що таке каталізатор та реакція розкладу і сполучення.
Робота в Google classroom.
31.03.2022р. Хімія
“Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання)”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Повторити параграф 21, с.127
Переглянути відео-матеріали.
7 клас. Хімія. Взаємодія кисню з простими речовинами
Хімія, 7 клас, Поняття про оксиди, #Відкритийурок
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати № 159, 164 на с.132.
Виконати тест Код доступу 5449075 відкривши посилання join.naurok.ua
Розуміти, що таке каталізатор та реакція розкладу і сполучення.
Робота в Google classroom.
30.03.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
31.03.2022р. Інформатика (І підгрупа)
“Табличні процесори, їх визначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 13, с.114
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=bWYCl1I8LKY
https://www.youtube.com/watch?v=JTcDP05wghA
Виконання завдань/вправ.Створити табличку “Мій розклад уроків та розпорядок дня”
Робота в Google classroom
(05.04.-08.04.2022р.)
05.04.2022р. Основи здоров’я
“Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп'ютерна, ігрова та інтернетзалежніть”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 25, с. 160.
Виконання завдань/вправ. Створити рекламу здорового способу життя (плакат, презентація, відео, інфографіка, малюнок, схема, твір, вірш тощо)
Перегляд відео-матеріалів
«Хвороби цивілізації» 7клас Основи здоров‘я
Костянтин Руденко: як попередити хвороби серця та судин
Діабет: сипмтоми та профілактика
PRO ЗДОРОВ'Я. Профілактика онкології
Робота в Google classroom.
06.04.2022р. Хімія
“Хімічні властивості кисню: взаємодія із складними речовинами. Умови виникнення та припинення горіння”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 22
Переглянути відео-матеріали.
7 клас. Хімія. Горіння деяких складних речовин
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Зробити конспект. Виконати № 170-171 на с.136
Робота в Google classroom.
07.04.2022р. Хімія
“Колообіг Оксигену в природі.Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 23-24.
Переглянути відео-матеріали.
7 клас. Хімія. Колообіг Оксигену. Озон
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Створити проект “Колообіг Оксигену в природі”(у будь-якій формі - презентація, графіка плакат тощо)
Робота в Google classroom.
07.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
06.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)
“Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 14, с.123
Переглянути відео-матеріали.
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. 7 клас
Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео
Робота в Google classroom
(05.04.-08.04.2022р.)
05.04.2022р. Основи здоров’я
“Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп'ютерна, ігрова та інтернетзалежніть”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 25, с. 160.
Виконання завдань/вправ. Створити рекламу здорового способу життя (плакат, презентація, відео, інфографіка, малюнок, схема, твір, вірш тощо)
Перегляд відео-матеріалів
«Хвороби цивілізації» 7клас Основи здоров‘я
Костянтин Руденко: як попередити хвороби серця та судин
Діабет: сипмтоми та профілактика
PRO ЗДОРОВ'Я. Профілактика онкології
Робота в Google classroom.
06.04.2022р. Хімія
“Хімічні властивості кисню: взаємодія із складними речовинами. Умови виникнення та припинення горіння”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 22
Переглянути відео-матеріали.
7 клас. Хімія. Горіння деяких складних речовин
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Зробити конспект. Виконати № 170-171 на с.136
Робота в Google classroom.
07.04.2022р. Хімія
“Колообіг Оксигену в природі.Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 23-24.
Переглянути відео-матеріали.
7 клас. Хімія. Колообіг Оксигену. Озон
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Створити проект “Колообіг Оксигену в природі”(у будь-якій формі - презентація, графіка плакат тощо)
Робота в Google classroom.
07.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
06.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)
“Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 14, с.123
Переглянути відео-матеріали.
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. 7 клас
Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео
Робота в Google classroom
(12.04.-15.04.2022р.)
12.04.2022р. Основи здоров’я
“Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп'ютерна, ігрова та інтернетзалежніть”. Створення реклами здорового способу життя.
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 25, с. 160.
Виконання завдань/вправ. Створити рекламу здорового способу життя (плакат, презентація, відео, інфографіка, малюнок, схема, твір, вірш тощо)
Перегляд відео-матеріалів
«Хвороби цивілізації» 7клас Основи здоров‘я
Костянтин Руденко: як попередити хвороби серця та судин
Діабет: сипмтоми та профілактика
PRO ЗДОРОВ'Я. Профілактика онкології
Робота в Google classroom.
13.04.2022р. Хімія
“Колообіг Оксигену в природі.Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню” Захист навчальних проектів.
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 22
Переглянути відео-матеріали.
7 клас. Хімія. Колообіг Оксигену. Озон
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Підготуватися до к.р
Робота в Google classroom.
14.04.2022р. Хімія
“Контрольна робота №2”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати контрольну роботу - https://sciencechemistryps.blogspot.com/2020/12/blog-post_7.html
Робота в Google classroom.
13.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
14.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)
“Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 14, с.123
Переглянути відео-матеріали.
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. 7 клас
Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео
Робота в Google classroom
(19.04.-22.04.2022р.)
19.04.2022р. Основи здоров’я
"Створення реклами здорового способу життя". Презентація робіт
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 25, с. 160.
Виконання завдань/вправ. Створити рекламу здорового способу життя (плакат, презентація, відео, інфографіка, малюнок, схема, твір, вірш тощо)
Робота в Google classroom.
20.04.2022р. Хімія
"Вода. Склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода як розчинник."
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 25.
Переглянути відео-матеріали
7 клас. Хімія. Вода у природі. Фізичні властивості води
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати завдання після параграфа.
Робота в Google classroom
21.04.2022р. Хімія
"Розчин і його компоненти: розчинник і розчинена речовина."
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 26.
Переглянути відео-матеріали.
7 клас. Хімія. Вода як розчинник. Розчин
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати завдання після параграфа.
Робота в Google classroom
20.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
21.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)
“Типи даних: числові, грошові, дати, тексти, відсотки. Форматування електронних таблиць.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 15.
Переглянути відео-матеріали
Типи даних. Формати даних. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео
Робота в Google classroom
7 клас
(26.04.-29.04.2022р.)
26.04.2022р. Основи здоров’я
"Наслідки вживання наркотиків. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдження наркотиків, протидія залученню до вживання наркотиків".
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 26-27.
Робота в Google classroom.
27.04.2022р. Хімія
“Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині”.
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Робота з підручником. Параграф 27.
Переглянути відео-матеріали
Масова частка розчиненої речовини в розчині
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Розібрати задачі параграфа. с.160 виконати №198, 199
Робота в Google classroom
28.04.2022р. Хімія
“Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині”.
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Робота з підручником. Параграф 27.
Переглянути відео-матеріали
Масова частка розчиненої речовини в розчині
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Розібрати задачі параграфа. с.160 виконати №196, 197.
Робота в Google classroom
26.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
28.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)
“Введення, редагування і форматування даних основних типів даних. Практична робота №8.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 15.
Переглянути відео-матеріали
Практична робота №8. Введення, редагування та форматування даних основних типів|Інформатика|7 клас
Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео
Робота в Google classroom
(03.05.-06.05.2022р.)
03.05.2022р. Основи здоров’я
"Наслідки вживання наркотиків. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдження наркотиків, протидія залученню до вживання наркотиків".
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 26-27.
Переглянути відео-матеріали
Негативний вплив алкоголю, паління та наркотиків
https://www.youtube.com/watch?v=NZssIV4kb68&t=1s
Робота в Google classroom.
04.05.2022р. Хімія
“Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині”.
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Робота з підручником. Параграф 27.
Переглянути відео-матеріали
Масова частка розчиненої речовини в розчині
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Розібрати задачі параграфа.Виконати вправи після параграфа.
Робота в Google classroom
05.05.2022р. Хімія
“Практична робота №5 “Виготовлення водних розчинів із заданими масоимичатками розчинних речовин”.
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Робота з підручником. Повторити параграф 27.
Переглянути відео-матеріали
7 клас. Хімія. Виготовлення водних розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини (Тиж.5:ПТ)
https://www.youtube.com/watch?v=muHOjQsSdCU
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати практичну роботу
Робота в Google classroom
04.05.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
05.05.2022р. Інформатика (І підгрупа)
“Адресація. Формули. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули ”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 16.
Переглянути відео-матеріали
Електронні таблиці. Введення даних, формати даних. Формули. Адресація
https://www.youtube.com/watch?v=6el0XhOSqKc
Виконання завдань/вправ.Створити табличку за зразком у відео
Робота в Google classroom
Коментарі
Дописати коментар