5 клас Сапанів дистанційно 2022р

                    Індивідуальний план роботи

вчительки хімії, основ здоров’я 

у НВК “Сапанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ”

Пилипчук Світлани Володимирівни

Додатки та ресурси для дистанційного навчання: Google Meet, Google classroom, ресурси для інтерактивної, індивідуальної та самостійної роботи тощо, особистий сайт - https://sciencechemistryps.blogspot.com/ 


15.03.2022р. Основи здоров’я

“Безпека спілкування в Інтернеті”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з онлайн-матеріалами

Виконання завдань/вправ.

Перегляд відео-матеріалів.

https://www.youtube.com/watch?v=1c6RMovuir0

https://www.youtube.com/watch?v=z2tD0Ug6_w0

Робота в Google classroom.


16.03.2022р. Інформатика. 5 клас (І підгрупа)

“Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Повторти параграф18,Опрацювати параграф 19, с.177.

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=XgiNaf6bXY8

https://www.youtube.com/watch?v=Zt1GHsPsMlY

Виконання завдань/вправ.  Розглянути приклади готових проєктів. Переглянути алгоритми задані до виконавців цих проєктів та спробувати зробити власний подібний проєкт:

1. Проєкт: "Після канікул" - https://scratch.mit.edu/projects/6221...

2. Проєкт: "Світлофор та пішохід" - https://scratch.mit.edu/projects/6222...

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom.


17.03.2022р. Інформатика. 5 клас (ІІ підгрупа)

“Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Повторти параграф18,Опрацювати параграф 19, с.177.

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=XgiNaf6bXY8

https://www.youtube.com/watch?v=Zt1GHsPsMlY

Виконання завдань/вправ.  Розглянути приклади готових проєктів. Переглянути алгоритми задані до виконавців цих проєктів та спробувати зробити власний подібний проєкт:

1. Проєкт: "Після канікул" - https://scratch.mit.edu/projects/6221...

2. Проєкт: "Світлофор та пішохід" - https://scratch.mit.edu/projects/6222...

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom.


22.03.2022р. Основи здоров’я

“Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей за будь-якою ознакою в тому числі за станом здоров’я (ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо), інвалідністю”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 23, с. 119.

Виконання завдань/вправ.

Перегляд відео-матеріалів.

ВІЛ/СНІД

https://www.youtube.com/watch?v=twsOB8DhP70&t=11s

https://www.youtube.com/watch?v=uwZ3D33Lj_U

Туберкульоз

https://www.youtube.com/watch?v=l-YYFe4Svac

Дискримінація 

https://www.youtube.com/watch?v=99GpxaBNpIQ

https://www.youtube.com/watch?v=dKvk-swYhZU&t=31s

Робота в Google classroom.


23.03.2022р. Інформатика (І підгрупа)

“Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch. Способи подання алгоритмів.”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 20, с.188.

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=CJAj11OHUwM&list=PLYRayxBfqmqGOjFy0YJlntQ-cn4Q-Ztyd

https://www.youtube.com/watch?v=ytH_-h5P0Ek&list=PLYRayxBfqmqGOjFy0YJlntQ-cn4Q-Ztyd&index=3

Виконання завдань/вправ. 

1. Розглянути приклад готового проєкту «Як Івасик сад саджав»

Посилання на проєкт:  https://scratch.mit.edu/projects/6232...

2. Розробити свій власний проєкт за зразком, використовуючи лінійні алгоритми. Спробувати змінювати спрайти та фони.

Матеріали до проєкту:

https://drive.google.com/drive/folder...

Словничок з інформатики: 

Слідування (лінійний) – Це алгоритмічна структура, Яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною.


Повторення – Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.

Розгалуження – алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom.


24.03.2022р.  Інформатика (ІІ підгрупа)

“Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch. Способи подання алгоритмів.”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 20, с.188.

Переглянути відео-матеріали. 

https://www.youtube.com/watch?v=CJAj11OHUwM&list=PLYRayxBfqmqGOjFy0YJlntQ-cn4Q-Ztyd

https://www.youtube.com/watch?v=ytH_-h5P0Ek&list=PLYRayxBfqmqGOjFy0YJlntQ-cn4Q-Ztyd&index=3

Виконання завдань/вправ. 

1. Розглянути приклад готового проєкту «Як Івасик сад саджав»

Посилання на проєкт:  https://scratch.mit.edu/projects/6232...

2. Розробити свій власний проєкт за зразком, використовуючи лінійні алгоритми. Спробувати змінювати спрайти та фони.

Матеріали до проєкту:

https://drive.google.com/drive/folder...

Словничок з інформатики: 

Слідування (лінійний) – Це алгоритмічна структура, Яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною.


Повторення – Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.

Розгалуження – алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom.


29.03.2022р. Основи здоров’я

“Узагальнення знань з теми “Соціальне благополуччя”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Повторити параграф 21-23.

Виконання завдань/вправ.

Пройти тест .join.naurok.ua Код доступу 3946516

Робота в Google classroom.



30.03.2022р. Інформатика (І підгрупа)

31.03.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

“Типи алгоритмів. Лінійні алгоритми.”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 21-22, с.199.

Переглянути відео-матеріали. 

Що таке алгоритм? Виконавці алгоритму.

Лінійні алгоритми. Види алгоритмів

Виконання завдань/вправ. 

1. Розглянути приклад готового проєкту «Як Івасик сад саджав»

Посилання на проєкт:  https://scratch.mit.edu/projects/6232...

2. Розробити свій власний проєкт за зразком, використовуючи лінійні алгоритми. Спробувати змінювати спрайти та фони.

Матеріали до проєкту:

https://drive.google.com/drive/folder...

Словничок з інформатики: 

Слідування (лінійний) – Це алгоритмічна структура, Яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною.


Повторення – Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.

Розгалуження – алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom.


(05.04.-08.04.2022р.)

05.04.2022р. Основи здоров’я

“Безпека у побуті та навколишньому середовищі

Пожежна безпека.Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі ”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 24-25.

Виконання завдань/вправ. Зробити міні-конспект. Відповісти на запитання на с.135(усно)

Робота в Google classroom.



06.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)

07.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

“Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота №6”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 21-22, с.199.

Переглянути відео-матеріали і зробити практичну. 

 Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 6.

або (одне на вибір)

5 клас Практична робота №6. Реалізація лінійних алгоритмиів у середовищі Скретч".

Виконання завдань/вправ. Виконати практичну по відео 

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom.


(12.04.-15.04.2022р.)

12.04.2022р. Основи здоров’я

“Безпека у побуті та навколишньому середовищі

Пожежна безпека.Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі ”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Повторити параграф 24-25.

Виконання завдань/вправ. Відповісти на запитання на с.135 (усно)

Робота в Google classroom.



13.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)

14.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

“Алгоритми з повтореннями”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 23-25.

Переглянути відео-матеріали 

https://www.youtube.com/watch?v=snuC4UacBGQ

Виконання завдань/вправ. Виконати практичну по відео 

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom.



(19.04.-22.04.2022р.)

19.04.2022р. Основи здоров’я

“Безпека у побуті та навколишньому середовищі

Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Повторити параграф 26.

Виконання завдань/вправ. Відповісти на запитання параграфа (усно)

Творче завдання: на с. 138 виконати завдання “Ризики побутового травмування” (у  вигляді плакату А4, схеми, малюнка тощо). Можна зробити фото/відео матеріал "Як безпечно і як небезпечно".

Робота в Google classroom.



20.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)

21.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

“Реалізація циклічних алгоритмів в середовищі Скретч. Цикли з лічильником”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 23-25.

Переглянути відео-матеріали 

Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі скретч

Проект скретч. Цикли з лічильником

Виконання завдань/вправ. Виконати практичну по відео 

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom.


(26.04.-29.04.2022р.)

25.04.2022р. Основи здоров’я

“Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки.”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Повторити параграф 27.

Переглянути відео-матеріали 

Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: повітряний змій

 10 ГОЛОВНИХ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ

Виконання завдань/вправ. Відповісти на запитання параграфа (усно)

Робота в Google classroom.



27.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)

28.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

“Цикли з умовою. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Практична робота №7”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 26-27.

Переглянути відео-матеріали 

Тема: "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч".

Виконання завдань/вправ. Виконати практичну по відео 

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom.



5 клас

(03.05.-06.05.2022р.)

03.05.2022р. Основи здоров’я

“Ексремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями.”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 28.

Переглянути відео-матеріали 

Безпечна поведінка з незнайомцями

https://www.youtube.com/watch?v=ps67DbvjRcw

Виконання завдань/вправ. Відповісти на запитання параграфа (усно)

Робота в Google classroom.



04.05.2022р. Інформатика (І підгрупа)

05.05.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

“Алгоритми  з розгалуженнями. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями ”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 28.

Переглянути відео-матеріали 

Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Scratch 5 клас

https://www.youtube.com/watch?v=EkVmMScttWw

Виконання завдань/вправ. Виконати завдання по відео 

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom


(09.05.-13.05.2022р.)

10.05.2022р. Основи здоров’я

“Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).

Робота з підручником. Параграф 29.

Переглянути відео-матеріали 

Забруднення навколишнього середовища. Україна без сміття - частина 1

https://www.youtube.com/watch?v=5E1UkkzJynw

Виконання завдань/вправ. Відповісти на запитання параграфа (усно)

Робота в Google classroom.



11.05.2022р. Інформатика (І підгрупа)

12.05.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)

“Алгоритми  з розгалуженнями. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями 

Практична робота №8”

Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),

Робота з підручником. Параграф 28.

Переглянути відео-матеріали 

Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Scratch 5 клас

https://www.youtube.com/watch?v=EkVmMScttWw

Виконання завдань/вправ. Виконати практичну роботу по відео 

Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/

Робота в Google classroom



Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність