Індивідуальний план роботи
вчительки хімії, основ здоров’я
у НВК “Сапанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ”
Пилипчук Світлани Володимирівни
Додатки та ресурси для дистанційного навчання: Google Meet, Google classroom, ресурси для інтерактивної, індивідуальної та самостійної роботи тощо, особистий сайт - https://sciencechemistryps.blogspot.com/
15.03.2022р. Основи здоров’я
“Безпека спілкування в Інтернеті”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з онлайн-матеріалами
Виконання завдань/вправ.
Перегляд відео-матеріалів.
https://www.youtube.com/watch?v=1c6RMovuir0
https://www.youtube.com/watch?v=z2tD0Ug6_w0
Робота в Google classroom.
16.03.2022р. Інформатика. 5 клас (І підгрупа)
“Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Повторти параграф18,Опрацювати параграф 19, с.177.
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=XgiNaf6bXY8
https://www.youtube.com/watch?v=Zt1GHsPsMlY
Виконання завдань/вправ. Розглянути приклади готових проєктів. Переглянути алгоритми задані до виконавців цих проєктів та спробувати зробити власний подібний проєкт:
1. Проєкт: "Після канікул" - https://scratch.mit.edu/projects/6221...
2. Проєкт: "Світлофор та пішохід" - https://scratch.mit.edu/projects/6222...
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom.
17.03.2022р. Інформатика. 5 клас (ІІ підгрупа)
“Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Повторти параграф18,Опрацювати параграф 19, с.177.
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=XgiNaf6bXY8
https://www.youtube.com/watch?v=Zt1GHsPsMlY
Виконання завдань/вправ. Розглянути приклади готових проєктів. Переглянути алгоритми задані до виконавців цих проєктів та спробувати зробити власний подібний проєкт:
1. Проєкт: "Після канікул" - https://scratch.mit.edu/projects/6221...
2. Проєкт: "Світлофор та пішохід" - https://scratch.mit.edu/projects/6222...
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom.
22.03.2022р. Основи здоров’я
“Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей за будь-якою ознакою в тому числі за станом здоров’я (ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо), інвалідністю”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 23, с. 119.
Виконання завдань/вправ.
Перегляд відео-матеріалів.
ВІЛ/СНІД
https://www.youtube.com/watch?v=twsOB8DhP70&t=11s
https://www.youtube.com/watch?v=uwZ3D33Lj_U
Туберкульоз
https://www.youtube.com/watch?v=l-YYFe4Svac
Дискримінація
https://www.youtube.com/watch?v=99GpxaBNpIQ
https://www.youtube.com/watch?v=dKvk-swYhZU&t=31s
Робота в Google classroom.
23.03.2022р. Інформатика (І підгрупа)
“Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch. Способи подання алгоритмів.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 20, с.188.
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=CJAj11OHUwM&list=PLYRayxBfqmqGOjFy0YJlntQ-cn4Q-Ztyd
https://www.youtube.com/watch?v=ytH_-h5P0Ek&list=PLYRayxBfqmqGOjFy0YJlntQ-cn4Q-Ztyd&index=3
Виконання завдань/вправ.
1. Розглянути приклад готового проєкту «Як Івасик сад саджав»
Посилання на проєкт: https://scratch.mit.edu/projects/6232...
2. Розробити свій власний проєкт за зразком, використовуючи лінійні алгоритми. Спробувати змінювати спрайти та фони.
Матеріали до проєкту:
https://drive.google.com/drive/folder...
Словничок з інформатики:
Слідування (лінійний) – Це алгоритмічна структура, Яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною.
Повторення – Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.
Розгалуження – алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom.
24.03.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
“Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch. Способи подання алгоритмів.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 20, с.188.
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=CJAj11OHUwM&list=PLYRayxBfqmqGOjFy0YJlntQ-cn4Q-Ztyd
https://www.youtube.com/watch?v=ytH_-h5P0Ek&list=PLYRayxBfqmqGOjFy0YJlntQ-cn4Q-Ztyd&index=3
Виконання завдань/вправ.
1. Розглянути приклад готового проєкту «Як Івасик сад саджав»
Посилання на проєкт: https://scratch.mit.edu/projects/6232...
2. Розробити свій власний проєкт за зразком, використовуючи лінійні алгоритми. Спробувати змінювати спрайти та фони.
Матеріали до проєкту:
https://drive.google.com/drive/folder...
Словничок з інформатики:
Слідування (лінійний) – Це алгоритмічна структура, Яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною.
Повторення – Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.
Розгалуження – алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom.
29.03.2022р. Основи здоров’я
“Узагальнення знань з теми “Соціальне благополуччя”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Повторити параграф 21-23.
Виконання завдань/вправ.
Пройти тест .join.naurok.ua Код доступу 3946516
Робота в Google classroom.
30.03.2022р. Інформатика (І підгрупа)
31.03.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
“Типи алгоритмів. Лінійні алгоритми.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 21-22, с.199.
Переглянути відео-матеріали.
Що таке алгоритм? Виконавці алгоритму.
Лінійні алгоритми. Види алгоритмів
Виконання завдань/вправ.
1. Розглянути приклад готового проєкту «Як Івасик сад саджав»
Посилання на проєкт: https://scratch.mit.edu/projects/6232...
2. Розробити свій власний проєкт за зразком, використовуючи лінійні алгоритми. Спробувати змінювати спрайти та фони.
Матеріали до проєкту:
https://drive.google.com/drive/folder...
Словничок з інформатики:
Слідування (лінійний) – Це алгоритмічна структура, Яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною.
Повторення – Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.
Розгалуження – алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom.
(05.04.-08.04.2022р.)
05.04.2022р. Основи здоров’я
“Безпека у побуті та навколишньому середовищі
Пожежна безпека.Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі ”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 24-25.
Виконання завдань/вправ. Зробити міні-конспект. Відповісти на запитання на с.135(усно)
Робота в Google classroom.
06.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)
07.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
“Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота №6”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 21-22, с.199.
Переглянути відео-матеріали і зробити практичну.
Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 6.
або (одне на вибір)
5 клас Практична робота №6. Реалізація лінійних алгоритмиів у середовищі Скретч".
Виконання завдань/вправ. Виконати практичну по відео
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom.
(12.04.-15.04.2022р.)
12.04.2022р. Основи здоров’я
“Безпека у побуті та навколишньому середовищі
Пожежна безпека.Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі ”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Повторити параграф 24-25.
Виконання завдань/вправ. Відповісти на запитання на с.135 (усно)
Робота в Google classroom.
13.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)
14.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
“Алгоритми з повтореннями”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 23-25.
Переглянути відео-матеріали
https://www.youtube.com/watch?v=snuC4UacBGQ
Виконання завдань/вправ. Виконати практичну по відео
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom.
(19.04.-22.04.2022р.)
19.04.2022р. Основи здоров’я
“Безпека у побуті та навколишньому середовищі
Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Повторити параграф 26.
Виконання завдань/вправ. Відповісти на запитання параграфа (усно)
Творче завдання: на с. 138 виконати завдання “Ризики побутового травмування” (у вигляді плакату А4, схеми, малюнка тощо). Можна зробити фото/відео матеріал "Як безпечно і як небезпечно".
Робота в Google classroom.
20.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)
21.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
“Реалізація циклічних алгоритмів в середовищі Скретч. Цикли з лічильником”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 23-25.
Переглянути відео-матеріали
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі скретч
Проект скретч. Цикли з лічильником
Виконання завдань/вправ. Виконати практичну по відео
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom.
(26.04.-29.04.2022р.)
25.04.2022р. Основи здоров’я
“Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Повторити параграф 27.
Переглянути відео-матеріали
Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: повітряний змій
Виконання завдань/вправ. Відповісти на запитання параграфа (усно)
Робота в Google classroom.
27.04.2022р. Інформатика (І підгрупа)
28.04.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
“Цикли з умовою. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Практична робота №7”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 26-27.
Переглянути відео-матеріали
Тема: "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч".
Виконання завдань/вправ. Виконати практичну по відео
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom.
5 клас
(03.05.-06.05.2022р.)
03.05.2022р. Основи здоров’я
“Ексремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 28.
Переглянути відео-матеріали
Безпечна поведінка з незнайомцями
https://www.youtube.com/watch?v=ps67DbvjRcw
Виконання завдань/вправ. Відповісти на запитання параграфа (усно)
Робота в Google classroom.
04.05.2022р. Інформатика (І підгрупа)
05.05.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
“Алгоритми з розгалуженнями. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями ”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 28.
Переглянути відео-матеріали
Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Scratch 5 клас
https://www.youtube.com/watch?v=EkVmMScttWw
Виконання завдань/вправ. Виконати завдання по відео
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom
(09.05.-13.05.2022р.)
10.05.2022р. Основи здоров’я
“Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Параграф 29.
Переглянути відео-матеріали
Забруднення навколишнього середовища. Україна без сміття - частина 1
https://www.youtube.com/watch?v=5E1UkkzJynw
Виконання завдань/вправ. Відповісти на запитання параграфа (усно)
Робота в Google classroom.
11.05.2022р. Інформатика (І підгрупа)
12.05.2022р. Інформатика (ІІ підгрупа)
“Алгоритми з розгалуженнями. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями
Практична робота №8”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 28.
Переглянути відео-матеріали
Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Scratch 5 клас
https://www.youtube.com/watch?v=EkVmMScttWw
Виконання завдань/вправ. Виконати практичну роботу по відео
Офіційна сторінка Scratch: https://scratch.mit.edu/
Робота в Google classroom
Коментарі
Дописати коментар