Індивідуальний план роботи
вчительки хімії, основ здоров’я
у НВК “Сапанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ”
Пилипчук Світлани Володимирівни
Додатки та ресурси для дистанційного навчання: Google Meet, Google classroom, ресурси для інтерактивної, індивідуальної та самостійної роботи тощо, особистий сайт - https://sciencechemistryps.blogspot.com/
16.03.2022р. Хімія
“Поняття про жорсткість води.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 34, с.171
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=F1seUC3-V9E&list
=PLsWyMT6uUTrePCqvIIOIJqKtQfZByRZNz&index=15
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень с.177 виконати №484-485.
Робота в Google classroom.
17.03.2022р. Хімія
“Сучасні силікатні матеріали.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 30, с.151
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень с.157 виконати №436-437.
Робота в Google classroom
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=EGbGYSquYn0&list=PLsWyMT6uUTreP
23.03.2022р. Хімія
“Мінеральні добрива.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 27, с.134
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=FslC3TD69p8&list=PLsWyMT6uUTrePCqvIIOIJqKtQfZByRZNz&index=16
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень с.138 виконати №393-394.
Пройти тест .join.naurok.ua Код доступу 1627214
Робота в Google classroom.
24.03.2022р. Хімія
“Поняття про кислі та лужні грунти.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 27, с.134
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=FslC3TD69p8&list=PLsWyMT6uUTrePCqvIIOIJqKtQfZByRZNz&index=16
https://www.youtube.com/watch?v=bIqS6JLEuPE
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень с.138 виконати №397-399.
Робота в Google classroom
30.03.2022р. Хімія
“Якісні реакції на деякі йони. Інструктаж з БЖД Лабораторний дослід № 3-4 “Виявлення в розчині йонів Ферум 2+” та “Виявлення в розчині йонів Ферум 3+”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 37, с.191
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=icvrSsr2Gt8&list=PLsWyMT6uUTrePCqvIIOIJqKtQfZByRZNz&index=18
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень зробити конспект, с.196 виконати №530 та 531.
Робота в Google classroom
31.03.2022р. Хімія
“Якісні реакції на деякі йони. Інструктаж з БЖД Лабораторний дослід № 5-6 “Виявлення в розчині йонів барію” та “Виявлення в розчині силікат-іонів”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Робота з підручником. Параграф 37, с.191
Переглянути відео-матеріали.
https://www.youtube.com/watch?v=icvrSsr2Gt8&list=PLsWyMT6uUTrePCqvIIOIJqKtQfZByRZNz&index=18
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень зробити конспект, с.197 виконати № 532,533.
Робота в Google classroom
(12.04.-15.04.2022р.)
13.04.2022р. Хімія
“Розв'язування вправ та задач”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Переглянути відео-матеріали.
11 клас. Хімія. Розв'язування задач, якщо один із реагентів узято в надлишку
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень зробити конспект, розібрати задачі з відео, с.138 виконати №394.
https://sites.google.com/ - задачі і пояснення
Робота в Google classroom
14.04.2022р. Хімія
“Розв'язування вправ та задач. Самостійна робота”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.),
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень
с.157 виконати №436-437, підготувати проект
Робота в Google classroom
(19.04.-22.04.2022р.)
20.04.2022р. Хімія
“Біологічне значення металічних і неметалічних елементів”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Опрацювати матеріали
Біологічне значення металів та неметалів
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати завдання після тексту.
Робота в Google classroom
21.04.2022р. Хімія
“Генетичні зв'язки між класами неорганічних сполук”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Опрацювати параграф 38.
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень
с.205 виконати №541 та 548 (по варіантах).
Робота в Google classroom
22.04.2022р. Хімія
“Генетичні зв'язки між класами неорганічних сполук”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Опрацювати параграф 38.
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень
с.205 виконати №541 та 548 (по варіантах).
Робота в Google classroom
11 клас
(26.04.-29.04.2022р.)
27.04.2022р. Хімія
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2 “Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Виконати тест за посиланням join.naurok.ua кодж тесту 1090595
Робота в Google classroom
27.04.2022р. Хімія
“Розв'язування вправ та задач. Самостійна робота”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Повторити параграф 38.
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. с.205 виконати №543-546
Робота в Google classroom
28.04.2022р. Хімія
“Контрольна робота №2”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень
пройти тест за посиланням join.naurok.ua код 3548616
Робота в Google classroom.
(03.05.-06.05.2022р.)
04.05.2022р. Хімія
“Хімія і прогрес людства. Роль хімії у створенні нових матеріалів. Роль хімії в розвитку нових напрямків технологій”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Повторити параграф 40.
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. с.205 виконати завдання.
Робота в Google classroom.
05.05.2022р. Хімія
“Роль хімії у розв’язанні продовольчої проблеми.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Перегляд відео-матеріалів
Роль хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної проблем. Хімія 11 клас
https://www.youtube.com/watch?v=qWV-6QVLQPU
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень
Робота в Google classroom.
(09.05.-13.05.2022р.)
11.05.2022р. Хімія
“Роль хімії в розв’язанні сировинної проблеми.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.).
Робота з підручником. Повторити параграф 40.
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Провести інтернет-серфінг по темі. Підготувати повідомлення.
Робота в Google classroom.
12.05.2022р. Хімія
“Роль хімії у розв’язанні енергетичної проблеми.”
Онлайн-урок з Google Meet (15-20 хв.)
Перегляд відео-матеріалів
Виконання завдань/вправ/задач/ланцюжків перетворень. Провести інтернет-серфінг по темі. Підготувати повідомлення.
Робота в Google classroom.
Коментарі
Дописати коментар