Трикутник Волта Діснея
Інтерактивна гра розрахована на учнів/учениць різного віку. Учасників(ць) троє: реаліст, мрійник., критик. Кожен учасник(ця) має свою роль.
Учитель(ка) ставить проблемне питання. Учні/учениці діляться на групи по троє, найкраще це організувати методом жеребкування (хто ким буде). Групи починають працювати над проблемним питанням.
Потім презентують свої напрацювання класу. Спочатку висловлюються мрійники: говорять усі, навіть неймовірні, малоімовірні, фантастичні ідеї. Інші учасники записують їх в один стовпець. Коли мрійники завершують свою діяльність, починає висловлюватися реалісти. Він коригує ідеї мрійників, визначає, які можна втілити, а які — ні, вказує причини й можливі рішення. Ідеї реалістів записуються в другий стовпець. Критики мовчать, поки висловлюються мрійники та реалісти. Коли реалісти завершують свою думку, вступають в роль критики - вони починають вишуковувати слабкі місця в ідеях обох учасників. Міркує, що може піти не так і що потрібно покращити. Їх міркування записують у третій стовпець.
Потім діти можуть мінятися ролями, доки не побачать, що знайшли рішення, яке влаштовує усі три сторони.
Фінальний етап гри - презентація. Групи представляють свої роботи-висновки перед класом.
Коментарі
Дописати коментар