Хімія дистанційно/онлайн

 

Для вивчення предмета хімія дистанційно/онлайн у Жолобівська ЗОШ І-ІІступенів може знадобитися використання логінів та паролів учнів на платформі https://learningapps.org/

Дізнатися свій логін і пароль ви можете за посиланням, які я вам відправила у приватні групи.

Як на цьому сайті виконувати завдання?Потрібно зайти на сайт https://learningapps.org/ У верхньому правому куті натиснути ввійти/реєстрація

Увести свій логін у пароль у вікні, що з'явилося.

  1. Виконати завдання ви можете лише після того як ввели свій логін і пароль!!!!

Увага!!! Тести на сайті naurok мають термін здачі! Якщо ви не встигнене виконати завдання до визначеної дати, ви не зможете більше його пройти.

Додаткові завдання для усіх класів (опрацювати по бажанню) - https://drive.google.com/file/d/1SX5Yl-4p8sBgse0xzvkE0JpYytso5u6V/view?fbclid=IwAR0m2oCohuXeDHCmtvqhHvxN1bFniaJ_4UhVnzSC5qhxxpN7xzNYTmMN7mA )

Усі завдання продубльовані у https://classroom.google.com/ ваших класів. Туди ж відправляйте ваші відповіді до завдань!!!


Хімія дистанційно/онлайн 7 клас

17.03.2020р.

Тема: "Взаємодія кисню із складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду)"

Опрацювати параграф 22, зробити конспект у зошит. Повторити параграф 21.

Переглянути відео практична робота № 4 https://www.sciencechemistry.org.ua/virtualna-laboratoriya/7-klas/ Виконати завдання: Перейти за посиланням join.naurok.ua та ввести код - 696210

24.03.2020р.

Тема "Колообіг Оксигену в природі. Озон

Опрацювати параграф 24, Повторити параграф 21-22.

Виконати тест за посиланням join.naurok.ua до 30.03. 17.00. Код - 751199

31.03.2020р.

Тема 1:Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.
Повторити параграф 23-24

Пройти тестування - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWvO15fRBiIVnPE8ma5SR_JGM9kIO93OdzJ2OSZwgwe7u7Tw/viewform
Підготувати проєкт № 7,8 - детальніше за посиланням - https://www.sciencechemistry.org.ua/tags/proekt/

31.03.2020р.

Тема2: Узагальнення та систематизація знань з теми "Кисень"
Виконати самостійну роботу https://www.sciencechemistry.org.ua/potrenuyemos-zavdannya-po-temi-kysen/

07.04.2020р.

Тема 1 "Вода. Склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода - розчинник" .

Тема 2 "Розчин і його компоненти: розчинник і розчиненна речовина"

Опрацювати параграф 25-26. Зробити консект.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=T1l9cnNFdlg

на с.153 виконати № 189, Виконати тест у класрум.

Усі виконанні завдання відправляти у класрум!

14.04.2020р.

Тема: “Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.

Опрацювати параграф 27, зробити конспект, вивчити формулу для знаходження масової частки розчиненої речовини.
с.156-157 виписати задачі та їх розв’язки
Виконати завдання № 195-196 на с.160

21.04.2020р.

Тема “Виготовлення розчину”, "Розрахункові задачі 4. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму води в розчині"

Повторити параграф 27, 

Виконати домашній експеримент описаний на с.161

Виконати №198-199 на с.160

28.04.2020р.

Тема 1. Практична робота. “Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин”

Виконати практичну згідно інструкцій за посиланням - https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-7-class-2015/31.php

Розв’язати задачу одну на вибір (до 8 балів) або дві на вибір (до 12 балів) - умови за посиланням вище. 

Провести домашній експеримент - деталі за посиланням вище.

Тема 2. “Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти і основи. Поняття про індикатори”

Повторити параграф 28, Опрацювати параграф 29 (с. 166 – 170

Виконати № 214, 213 на с.170

Переглянути відео-дослід “Випробування водних розчинів кислот і лугів” та описати його в зошиті – https://www.sciencechemistry.org.ua/virtualna-laboratoriya/7-klas/Переглянути і проаналізувати досліди № 11-12: https://www.sciencechemistry.org.ua/demonstratsijnyj-eksperyment/

05.05.2020р.

Тема 1: “Розв’язування розрахункових задач”

YouTube URL
Вставте посилання на вміст, який ви хочете відобразити на своєму сайті.
На жаль, цей вміст не може бути вбудовано.
 

 Тема 2: Контрольна робота №2

Виконати контрольну роботу за варіантами - https://www.sciencechemistry.org.ua/kontrolna-robota-pidsumkova/

12.05.2020р.

Тема 1-2: “Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.- Кислотні дощі. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення . Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах”

Опрацювати параграф  30-31, (с.171-181), зробити конспект.

Виконати №218 на с.175, 

Домашній експеримент: “Очищення забрудненої води за допомогою власноруч виготовленого фільтру”

Підготувати творчу роботу на тему “Стан вод у моїй місцевості”/ “Кислотні дощі”, “Методи очищення води” тощо.

Переглянути відео:

Хімія дистанційно/онлайн 8 клас

Для повторення основних класів речовин- перейдіть за посиланням - https://www.sciencechemistry.org.ua/klasyfikatsiya-himichnyh-rechovyn/

17.03.2020р.

Тема "Хімічні властивості основ. Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями. Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання . Заходи безпеки під час роботи з лугами" (записати тему в зошити).

Опрацювати параграф 29, зробити конспект по хім.властивостям. Переглянути відео про луги і основи: https://www.sciencechemistry.org.ua/virtualna-laboratoriya/8-klas/ https://www.sciencechemistry.org.ua/demonstratsijnyj-eksperyment/ https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0

Виконати завдання: перейти за посиланням - join.naurok.ua , ввести код - 900714

+++ Здійснити перетворення

класифікація хімічних речовин , гідрати оксидів, sciencechemistry

Розв'язати задачі:

  1. На купрум (ІІ) гідроксид подіяли розчином, що містив 18,9 г нітратної кислоти. Яка маса купрум (ІІ) гідроксиду прореагувала?
  2. Барій гідроксид кількістю речовини 0,3 моль повністю нейтралізували ортофосфатною кислотою. Як маса та кількість речовини барій ортофосфату утворилася?

24.03.2020р.

"Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні)"

Опрацювати параграф 31. Зробити конспект.

Виконати завдання на с. 174 № 246, 247.

Виконати тест до 30.03 до 15.00 за посиланням join.naurok.ua та введіть код 319374

31.03.2020р.

Тема 1: Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: Взаємодія з кислотами.ю лугами (в розчинні, при сплавленні)"

Повторити тему “Основи”.

Опрацювати параграф 31!

Виписати у зошит формули амфотерних гідроксидів та їх хімічні властивості.

Переглянути відео-досліди та описати їх у зошиті, написати до них хім. рівняння:

https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzchttps://www.youtube.com/watch?v=L8P1Ky54Eng

Виконати завдання: перетворення по варіантах – варіант 1 і варіант 2 (згідно того як сидите в класі) - Завдання у фото
Розв’язати задачу: Хлоридну кислоту масою 14,6г нейтралізували кальцій гідроксидом. Яка маса лугу прореагувала?

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу yzobrazhenye_viber_2020-03-13_11-16-40-1-1024x440-1.jpg

31.03.2020р.

Тема 2: "Розв'язування розрахункових задач за рівнянням реакції"
Переглянути відео інструкцію по розв'язуванню задач) - https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1ipGAE-Z547jPbuLFvvfx7dV5tHnTE9Pr

Опрацювати параграф 28, Повторити параграф 31.

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watchv=QdC0yDez6XQ

https://www.youtube.com/watchv=Kha4L_FLs_Q

https://www.youtube.com/watch?v=nDXVaIq_34s

Записати у зошит тему, записати умови і розв’язки задач із відео у зошиті.

Самостійно розв’язати задачу: На натрій силікат (Na2SiO3) кількістю речовини 0,8 моль подіяли надлишком хлоридної кислоти. Які маси продуктів реакції?

07.04.2020р.

Тема 1-2 “Узагальнення та систематизація знань про оксиди, кислоти, основи”.
Повторити усе про ці класи сполук, параграфи 23-31.
Письмово виконати завдання на с147 №209, 212, на с.159 №226, 228 Розв’язати задачу: на кальцій карбонат масою 20 г подіяли надлишком суьльфатної кислоти. Яка маса солі та об’єм газу утворися?

Нагадую, що виконанні завдання ви фотографуєте і відправляєте мені у класрум!\

14.04.2020р.

Тема “Фізичні властивості середніх солей. Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, лугами, іншими солями”. Опрацювати параграф 32, зробити конспект з хім. рівняннями. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=iJ2ZnMQ5dFU
https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs
https://www.youtube.com/watch?v=i1vposFVy6g
https://www.youtube.com/watch?v=OLVA20yqLsw
Виконати завдання №257 на с.181

21.04.2020р.

Тема1 : “Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук”

Опрацювати параграф 37-38 (с.202-214), зробити конспект

Виконати № 308 на с.211, та здійснити перетворення по Схемі 18 на с.210

Тема 2: “Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук”

Повторити параграф 38 (с.208-211).

Опрацювати/повторити матеріал “Класи неорганічних сполук”- https://www.sciencechemistry.org.ua/klasyfikatsiya-himichnyh-rechovyn/

та  Хімічні властивості основ

Завдання: написати по 2 рівняння, що продемонструють хімічні властивості кожного класу сполук (8 рівнянь, 2 реакції з основами. 2 реакції з кислотами, 2 реакції з кислотами і 2реакції з оксидами)

28.04.2020р.


Тема 1. Практична робота №2. “Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук”

Виконати роботу письмово на подвійному аркуші. 

Інструкції та завдання тут - https://www.youtube.com/watch?v=YzhPPFSd-dE

Підписуєте листок п.р. назва практичної, потім учня(учениці) і прізвище та ім-я.  Розгортаєте листок і пишете знов тему практичної, мету і хід роботи. Відкриваєте відео (доведеться зупиняти та перемотувати) записуєте назви кожного вказаного досліду, що робили, що спостерігали і рівняння. В кінці висновок!!! Усі досліди показані у відео!!!!!!  

Тема 2. “Розв’язування експериментальних задач. Л.д.7 ”

Опрацювати параграф 38  (с.212-213), зробити конспект

Виконати завдання варіанту 1  на с.213,Провести домашній експеримент: Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину.

05.05.2020р.

Тема 1: “Розв’язування експериментальних задач”.

Л.р. “Розв’язування експериментальних задач на прикладі обміну”

Провести домашній експеримент “Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимоного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину”.

Домашній експеримент зняти на фото/відео, описати, пояснити побачене.

Тема 2: Практична робота “Розв’язування експериментальних задач”.

http://bondarng.blogspot.com/p/8.html

12.05.2020р.

Тема 1: “Контрольна робота №2”

Виконати по варіантах контрольну роботу - https://www.sciencechemistry.org.ua/kontrolna-robota-osnovni-klasy-spoluk/

Писати на листках - на лицьовій частині листка відступили до низу 14 клітинок і підписуєте: Контрольна робота №2, з хімії, учня, ПІ. Розгорнули листок , написали Варіант  (вказали номер).   Роботу здати до 15:00.  Завдання не переписуєте!  Фото виконаної роботи відправити в класрум. Листок зберегти!                     

Тема №2: “Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ та середніх солей. Вплив на довкілля та здоров’я людини”.

Повторити с.158, 166-167, 179-182 

Опрацювати параграф 33-34, зробити конспект.

Виконати № 267 на с.189 та № 275 на с.193,

На високий рівень: До барій хлориду масою 4,16г долили надлишку сульфатної кислоти. Які маси продуктів реакції? 

Переглянути навчальні відео:

 Пояснення відео - https://drive.google.com/open?id=1ipGAE-Z547jPbuLFvvfx7dV5tHnTE9Pr

Пояснення текстове, покрокове- https://www.sciencechemistry.org.ua/algorytm-rozvyazuvannya-zadach-za-rivnya/

Пояснення з youtube:

Хімія дистанційно/онлайн 9 клас

17.03.2020р.

Тема: "Поширення вуглеводнів у природі. Природній газ, нафта, кам,яне вугілля - природні джерела вуглеводнів. Перегонка нафти. Вуглеводнева сировина і охорона довкілля. Застосування вуглеводів." (записати тему в зошитах)

Опрацювати параграф 24. Зробити міні-конспект в зошитах.

Опрацювати матеріал - https://www.sciencechemistry.org.ua/vuglevodni-nafta-gaz/

Переглянути відео - https://www.youtube.com/watch?v=HfVqrPeDeQk
Виконати тест за посиланням
join.naurok.ua та ввівши код 820963

24.03.2020р.

Тема "Оксигеновмісні органічні сполуки. Метанол, етанол, гліцерол: молекулярні та структурні формули, фізичні властивості. Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол"

Опрацювати параграф 26-27. Зробити конспект.

Виконати тест до 30,03 до 11.00 Перейти за посиланням - join.naurok.ua та.03. ввести код 971148

31.03.2020р.

Тема 1-2: Метанол, етанол, гліцерол: молекулярні і структурні формули. Фізичні властивості. Горіння етанолу. Якісна реаекція на гліцерол.
Опрацювати параграф 26-27! зробити міні-конспект!

Переглянути відео-урок – https://course.besmart.study/course/2349/lecture/46245/

Виконати тестування (прикріплене тут - гугл форма) - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2HNDwnc0fTKfeXihdQ8PRqM09OaDyUILbAsw8nybTDKL0VQ/viewform
Розв’язати задачі: до 9 балів – задача #1

Порівняйте об’єм вуглекислого гузу (н.у.), що виділяється під час згоряння 1г метанолу та 1 г етанолу.

на високий рівень – задача #2

Метанол у промисловості добувають реакцією сполучення карбон (ІІ) оксиду з воднем. Складіть рівняння цієї реакції. Обчисліть, який об’єм водню (н.у.) необхідний для взаємодії з 500 л чадного газу? Яку масу метанолу при цьому можна добути?

07.04.2020р.

Тема 1-2 “Розв’язування розрахункових задач” "Узагальнення та систематизація знань. Захист навчальних проектів № 11-12"

Опрацювати параграф 25.,

с. 144-145 розібрати задачі і виписати в зошит Записати в зошит тему і задачі.

Виконати самостійну роботу по варіантах (згідно того як сидите в класі) і рівнях (згідно того на який рівень навчаєтесь по хімії)
Варіант 1-2 — до 6 балів; варіант 3-4 — до 9 балів; варіант 4-5 — на 10-12 балів

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу yzobrazhenye_viber_2020-03-19_10-49-40.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу yzobrazhenye_viber_2020-03-19_10-49-43.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу yzobrazhenye_viber_2020-03-19_10-49-46.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу yzobrazhenye_viber_2020-03-19_10-49-50-1.jpg

14.04.2020р.

Тема: “Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями”
Опрацювати параграф 28 (с.156-161), зробити конспект
Виконати завдання № 213, 210 на с. 161.
Переглянути відео-дослід та описати його з зошиті:
Демонстрація 9-10 (9 клас) – https://www.sciencechemistry.org.ua/demonstratsijnyj-eksperyment/

21.04.2020р.

Тема: “Жири. Склад жирів, фізичні властивості . Природні та штучні жири. Біологічна роль жирів”

Опрацювати параграф 30 (с.168-172), зробити конспект

Виконати завдання № 225 на с. 173.

28.04.2020р.

Тема 1. Практична робота № 4 “Властивості етанової кислоти”

Повторити параграф 28  (с.156-162), 

Виконати роботу за поданим алгоритмом у зошитах по варіантах - https://drive.google.com/open?id=1PqLWnDg1__SXO_W_R0QtUFO79xVyhDhZ

https://drive.google.com/open?id=1-1DQNYiOAVdltnuF0ok3jP3ekpGWQBmc

Подивитись відео-практичну роботу тут- https://www.youtube.com/watch?v=GxnhQXbQLKA

Тема 2. “Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі”

Опрацювати параграф 31  (с.173-180), зробити конспект, вивчити формули вуглеводів, які вказані у темі. 

Переглянути навчальне відео:

YouTube URL
Вставте посилання на вміст, який ви хочете відобразити на своєму сайті.
На жаль, цей вміст не може бути вбудовано.
 
YouTube URL
Вставте посилання на вміст, який ви хочете відобразити на своєму сайті.
На жаль, цей вміст не може бути вбудовано.
 

На високий рівень переглянути і опрацювати відео – https://www.youtube.com/watch?v=jFmA5NLbmtI

Вивчити рівняння фотосинтезу, дихання, бродіння глюкози. Виконати завдання №231-232  на с.180 

05.05.2020р.

Тема 1: “Нітрогеновмісні органічні сполуки. Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків”

Переглянути відео:

YouTube URL
Вставте посилання на вміст, який ви хочете відобразити на своєму сайті.
На жаль, цей вміст не може бути вбудовано.
 

Опрацювати параграф 33 (с. 186-191), зробити конспект

Виконати №241 на с.190.

На високий рівень: написати дипептид з двох амінокислот - аміноетанових

Тема 2: Практична робота № 5 “Виявлення органічних сполук у харчових продуктах”

Відео до п.р.https://www.youtube.com/watch?v=DChujscyEWY&t=375s

Фото/відеозвіт ваших практичних дослідів буде лише + до оцінки!

Роботу виконуєте у гугл-формі в класрум! - https://docs.google.com/forms/d/1N27-NIdbaghToJpMyVLDF6LXVZ0rnpJVIkw3G-MQWZE/edit

Повторити параграф 29 (с.164-167).



12.05.2020р.

Тема 1: “Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів”

Опрацювати параграф 34 (с.192-196), зробити конспект

Виконати завдання № 244, 246 на с. 197.

Переглянути навчальне відео:

Тема 2: “Захист навчальних проектів № 13-19” 

Теми проектів ви знайдете за посиланням -  https://www.sciencechemistry.org.ua/tags/proekt/

Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність