Хімія дистанційно онлайн 9 клас

 

Для вивчення предмета хімія дистанційно онлайн може знадобитися використання логінів та паролів учнів на платформі https://learningapps.org/

Дізнатися свій логін і пароль ви можете за посиланням, які я вам відправила у приватні групи.

Як на цьому сайті виконувати завдання?Потрібно зайти на сайт https://learningapps.org/ У верхньому правому куті натиснути ввійти/реєстрація. Увести свій логін у пароль у вікні, що з'явилося.

  1. Виконати завдання ви можете лише після того як ввели свій логін і пароль!!!!

Увага!!! Тести на сайті naurok мають термін здачі! Якщо ви не встигнене виконати завдання до визначеної дати, ви не зможете більше його пройти.

Усі виконанні завдання відправляти в класрум!!!

Додаткові завдання для усіх класів (опрацювати по бажанню) - https://drive.google.com/file/d/1SX5Yl-4p8sBgse0xzvkE0JpYytso5u6V/view?fbclid=IwAR0m2oCohuXeDHCmtvqhHvxN1bFniaJ_4UhVnzSC5qhxxpN7xzNYTmMN7mA

Хімія дистанційно онлайн 9 клас

12.03.2020р.

Опрацювати параграф 26-27! зробити міні-конспект!

Переглянути відео-урок - https://course.besmart.study/course/2349/lecture/46245/

Виконати тест: до 15 березня 20:00
Код доступу 893782
Введіть цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua

Розв'язати задачі: до 9 балів - задача #1

Порівняйте об'єм вуглекислого гузу (н.у.), що виділяється під час згоряння 1г метанолу та 1 г етанолу.

на високий рівень - задача #2

Метанол у промисловості добувають реакцією сполучення карбон (ІІ) оксиду з воднем. Складіть рівняння цієї реакції. Обчисліть, який об'єм водню (н.у.) необхідний для взаємодії з 500 л чадного газу? Яку масу метанолу при цьому можна добути?

16.03.2020р

Опрацювати тему “Отруйність метанолу і етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини”

Повторити параграф 26-27

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=qJ9LS1_k7B4 https://www.youtube.com/watch?v=vZiU7BxO2W0

Виконати онлайн-завдання:

https://learningapps.org/display?v=pvg4enxj518 https://learningapps.org/display?v=pioiusbmt19

  (щоб виконати ці завдання вам потрібно зайти за посиланням- ввести свій логін та пароль ( ви їх фотографували або переписували))

19.03.2020р.

Тема "Розв'язування розрахункових задач"

Опрацювати параграф 25.,

с. 144-145 розібрати задачі і виписати в зошит Записати в зошит тему і задачі.

Виконати самостійну роботу по варіантах (згідно того як сидите в класі) і рівнях (згідно того на який рівень навчаєтесь по хімії)
Варіант 1-2 -- до 6 балів; варіант 3-4 -- до 9 балів; варіант 4-5 --- на 10-12 балів

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу yzobrazhenye_viber_2020-03-19_10-49-40.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу yzobrazhenye_viber_2020-03-19_10-49-43.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу yzobrazhenye_viber_2020-03-19_10-49-46.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу yzobrazhenye_viber_2020-03-19_10-49-50-1.jpg

23.03.2020р. (розклад за чт)

ема "Узагальнення та систесатизація знань з підтеми " Початкові поняття про органічні сполуки". Захист навчальних проектів: 11. Використання полімерів - еколого-економічний аспект. 12. Альтернативні ддерела енергії. Проекти можете відправляти в електронному варіанті.

Повторити параграфи 18-27.

с. 146 виконати #196-197.

Написати самостійну роботу за варіантами:
В.1.

Елементи органогени - це? назвати їх.

Написати структурні формули бутану, етену і етилового спирту.

Написати реакції повного окиснення для метану, етину.

Написати рівняння полімеризації етилену. Розповісти про значення та застосування поліетилену.

В2.

Валентність Карбону в органічній хімії ? Чому?

Ізомерія - це? Написати ізомери для октану та гексану.Назвати їх.

Написати реакції повного окиснення для етану, етену.

Написати реакцію добування етанолу. Порівняти етанол і метанол?

30.04.2020р.

Тема: “Етанова (оцтова кислота), її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості”

Опрацювати параграф 28 (с.156-161), зробити конспект

Виконати завдання № 209, 211 на с.161. 

Переглянути навчальне відео:

YouTube URL
Вставте посилання на вміст, який ви хочете відобразити на своєму сайті.
На жаль, цей вміст не може бути вбудовано.
 

Завдання на високий рівень. Розв’язати задачу: Обчисліть об’єм водню (н.у.), що виділиться при взаємодії магнію достатньої кількості із розчином етанової кислоти масою 300г з масовою часткою кислоти 3%.     

02.04.2020р.

  Тема: “Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями”

Опрацювати параграф 28 (с.156-161), зробити конспект

Виконати завдання № 213,210 на с. 161.

Переглянути відео-дослід та описати його з зошиті:

Демонстрація 9-10 (9 клас) - https://www.sciencechemistry.org.ua/demonstratsijnyj-eksperyment/


06.04.2020р.

Тема: “Застосування етанової кислоти. Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило його склад, мийна дія”

Опрацювати параграф 29 (с.164-167), зробити конспект

Виконати завдання-тест у класрум

Провести домашній експеримент 2: Порівняння мийної дії мила та прального порошку українського виробництва (можете зняти відео експерименту тощо)      


09.04.2020р.

  Тема: “Жири. Склад жирів, фізичні властивості . Природні та штучні жири. Біологічна роль жирів”

Опрацювати параграф 30 (с.168-172), зробити конспект

Виконати завдання № 225 на с. 173.

Переглянути навчальне відео:

https://www.youtube.com/watch?v=p6g_Y24235E

13.04.2020р.

Тема: “Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль. целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі”

Опрацювати параграф 31  (с.173-180), зробити конспект, вивчити формули вуглеводів, які вказані у темі. 

Переглянути навчальне відео:

YouTube URL
Вставте посилання на вміст, який ви хочете відобразити на своєму сайті.
На жаль, цей вміст не може бути вбудовано.
 

На високий рівень переглянути і опрацювати відео - https://www.youtube.com/watch?v=jFmA5NLbmtI

Вивчити рівняння фотосинтезу, дихання, бродіння глюкози. Виконати завдання №231-232  на с.180 


23.04.2020р.

Тема: “Крохмаль і целюлоза - природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль”

Опрацювати параграф 32 (с. 180-185)

Провести домашній експеримент на с.185-186

Виконати №236 нас.18

27.04.2020р.

Тема: Практична робота № 4 “Властивості етанової кислоти”

Повторити параграф 28  (с.156-162), 

Подивитись відео-практичну роботу тут, за інструкціями у відео писати п.р.- https://www.youtube.com/watch?v=GxnhQXbQLKA

04.05.2020р.

Тема: Практична робота № 5 “Виявлення органічних сполук у харчових продуктах”

Відео до п.р. -  https://www.youtube.com/watch?v=DChujscyEWY&t=375s

Фото/відеозвіт ваших практичних дослідів буде лише + до оцінки!

Роботу виконуєте у гугл-формі в класрум!

Повторити параграф 29 (с.164-167).

07.05.2020р.

Тема: “Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів”

Опрацювати параграф 34 (с.192-196), зробити конспект

Виконати завдання № 244, 246 на с. 197.

Переглянути навчальне відео:

14.05.2020р.

Тема: “Контрольна робота” 

Виконати контрольну роботу за варіантами - https://www.sciencechemistry.org.ua/kontrolna-robota-2/

Писати на листках - на лицьовій частині листка відступили до низу 14 клітинок і підписуєте: Контрольна робота №2, з хімії, учня, ПІ. Розгорнули листок, написали Варіант  (вказали номер).   Роботу здати до 15:00.  Завдання не переписуєте!  Фото виконаної роботи відправити в класрум. Листок зберегти!

18.05.2020р.

Тема: “Узагальнення та систематизація знань з теми “Початкові поняття про органічні сполуки”. Захист навчальних проектів № 13-19”

Теми проектів ви знайдете тут - https://www.sciencechemistry.org.ua/tags/proekt/

Протягом вивчення теми були домашні експерименти - фото/відеозвіт ваших домашніх дослідів буде лише + до оцінки!

Повторити основні формули органічних сполук, якісні реакції, застосування органічних сполук у житті.

21.05.2020р.

 Тема: “Роль хімії в житті суспільства. Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення. Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу” 

Опрацювати параграф 37 (с.211-216), 

Виконати № 271, 274 нас.216

Переглянути відео:

Вставка…

25.05.2020р.

Тема: “ Захист навчальних проектів № 13-19”

Протягом вивчення теми були домашні експерименти - фото/відеозвіт ваших домашніх дослідів буде лише + до оцінки!

Повторити основні формули органічних сполук, якісні реакції, застосування органічних сполук у житті.

28.05.2020р.

Тема: “Узагальнення та систематизація знань. Захист навчальних проектів № 20-23” 

Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність