Для вивчення предмета хімія дистанційно онлайн може знадобитися використання логінів та паролів учнів на платформі https://learningapps.org/
Дізнатися свій логін і пароль ви можете за посиланням, які я вам відправила у приватні групи.
Як на цьому сайті виконувати завдання?
- Потрібно зайти на сайт https://learningapps.org/
- У верхньому правому куті натиснути ввійти/реєстрація
- Увести свій логін у пароль у вікні, що з'явилося.
- Виконати завдання ви можете лише після того як ввели свій логін і пароль!!!!
Увага!!! Тести на сайті naurok мають термін здачі! Якщо ви не встигнене виконати завдання до визначеної дати, ви не зможете більше його пройти.
Додаткові завдання для усіх класів (опрацювати по бажанню) - https://drive.google.com/file/d/1SX5Yl-4p8sBgse0xzvkE0JpYytso5u6V/view?fbclid=IwAR0m2oCohuXeDHCmtvqhHvxN1bFniaJ_4UhVnzSC5qhxxpN7xzNYTmMN7mA )
Для повторення основних класів речовин- перейдіть за посиланням - https://www.sciencechemistry.org.ua/klasyfikatsiya-himichnyh-rechovyn/
Хімія дистанційно онлайн. Березень
12.03.2020р.
Опрацювати параграф 29, повторити параграф 24.
Переглянути відео-урок- https://course.besmart.study/course/2349/lecture/46061/
Виконати два завдання за посиланням -https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=1372478
13.03.2020р.
Повторити тему "Основи".
Опрацювати параграф 31!
Виписати у зошит формули амфотерних гідроксидів та їх хімічні властивості.
Переглянути відео-досліди та описати їх у зошиті, написати до них хім. рівняння:
https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc https://www.youtube.com/watch?v=L8P1Ky54Eng
Виконати завдання: перетворення по варіантах - варіант 1 і варіант 2 (згідно того як сидите в класі)

Розв'язати задачу: Хлоридну кислоту масою 14,6г нейтралізували кальцій гідроксидом. Яка маса лугу прореагувала?
19.03.2020р.
Тема "Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями". Опрацювати параграф 28, Повторити параграф 31.
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=QdC0yDez6XQ https://www.youtube.com/watch?v=Kha4L_FLs_Q https://www.youtube.com/watch?v=nDXVaIq_34s
Записати у зошит тему, записати умови і розв'язки задач із відео у зошиті.
Самостійно розв'язати задачу: На натрій силікат (Na2SiO3) кількістю речовини 0,8 моль подіяли надлишком хлоридної кислоти. Які маси продуктів реакції?
Зробити фото зошита із конспектом задач (з відео) та розв'язком самостійної задачі і скидаєте мені у вайбер (у приват).
23.03.2020р. (розклад за чт)
Тема "Узагальнення та систематизація знань про оксиди, кислоти, основи".
Повторити усе про ці класи сполук, параграфи 23-31.
Письмово виконати завдання на с147 №209, 212, на с.159 №226, 228 Розв'язати задачу: на кальцій карбонат масою 20 г подіяли надлишком суьльфатної кислоти. Яка маса солі та об'єм газу утворися? Нагадую, що виконанні завдання ви фотографуєте і відправляєте мені у приватні повідомлення у вайбері!!
24.03.2020р.
Тема "Фізичні властивості середніх солей. Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, лугами, іншими солями". Опрацювати параграф 32, зробити конспект з хім. рівняннями. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=iJ2ZnMQ5dFU
https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs
https://www.youtube.com/watch?v=i1vposFVy6g
https://www.youtube.com/watch?v=OLVA20yqLsw
Виконати завдання №257 на с.181
Хімія дистанційно онлайн. Квітень
02.04.2020р.
Тема: “Хімічні властивості середніх солей.: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями”
Опрацювати параграф 26 (с.136-139), зробити конспект
Виконати № 202, 203
Переглянути навчальне відео:
Переглянути відео до лабораторних робіт № 4, 5, 6 та описати досліди в зошиті - https://www.sciencechemistry.org.ua/virtualna-laboratoriya/8-klas/
03.04.2020р
Тема: “Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук”
Опрацювати параграф 38 (с.208-211), зробити конспект
Виконати завдання № 308, 309 на с. 211-212
Переглянути навчальне відео:
.09.04.2020р.
Тема: “Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук”
Опрацювати параграф 37-38 (с.202-214), зробити конспект
Виконати № 308 на с.211, та здійснити перетворення по Схемі 18 на с.210
10.04.2020р.
Тема: “Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук”
Повторити параграф 38 (с.208-211).
Опрацювати/повторити матеріал “Класи неорганічних сполук”- https://www.sciencechemistry.org.ua/klasyfikatsiya-himichnyh-rechovyn/
та
Завдання: написати по 2 рівняння, що продемонструють хімічні властивості кожного класу сполук (8 рівнянь, 2 реакції з основами. 2 реакції з кислотами, 2 реакції з кислотами і 2реакції з оксидами)
23.04.2020р.
Тема: “Розв’язування експериментальних задач. Л.д.7 ”
Опрацювати параграф 38 (с.212-213), зробити конспект
Виконати завдання варіанту 1 на с.213,
Провести домашній експеримент: Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину.
24.04.2020р.
Тема (продовження): “Розв’язування експериментальних задач. Л.д.7 ”
Опрацювати параграф 38 (с.212-213), зробити конспект
Виконати завдання варіанту 1 на с.213,
Провести домашній експеримент на вибір по одній з вивчених тем.
30.04.2020р.
Тема: Практична робота №2 “Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук ”
Інструкції за посиланням -
https://docs.google.com/document/d/1zjh8h1oXucACPJZxEGwcqBYpqWWhNveuwYQfgxHx9qw/edit?usp=sharing
Відео до дослідів тут - https://read.bookcreator.com/0xqH1pkTXUSJkSqrx8iPIgDScBv1/qwBbWfWPTReNj-6ZE_Luag?fbclid=IwAR24Kd4-9AnYQ4o3ns7w8nEC84nT2n0agCujtrjv1hUrOGb3fZ7cZBMP1GQ
Оформити в зошиті! Описати досліди та їх результат.
Хімія дистанційно онлайн. Травень
07.05.2020р.
Тема: “Розв’язування розрахункових задач за хімічними рівняннями”
Повторити параграф 28 (с.147-153), з
Виконати № 310 на с.212,
Розв’язати задачі:
- Спалили вуглець масою 60 г. Який об’єм кисню виділився? (до 7 балів).
- Купрум (ІІ) оксид масою 1,6г відновили воднем (+Н2). Який об’єм водню витратився? Яка маса міді відновилася (прореагувала)? (до 9 балів).
- Спалили кальцій карбонат з сіліцій (ІV) оксидом масою 120 кг. Яка маса кальцій карбонату витратилася? Яка маса та об’єм продуктів реакції? (до 12 балів).
Переглянути навчальні відео:
Пояснення відео - https://drive.google.com/open?id=1ipGAE-Z547jPbuLFvvfx7dV5tHnTE9Pr
Пояснення текстове, покрокове- https://www.sciencechemistry.org.ua/algorytm-rozvyazuvannya-zadach-za-rivnya/
Пояснення з youtube:
08.05.2020р.
Тема: “Контрольна робота №2”
Виконати по варіантах контрольну роботу - https://www.sciencechemistry.org.ua/kontrolna-robota-osnovni-klasy-spoluk/
14.05.2020р.
Тема: “Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ та середніх солей. Вплив на довкілля та здоров’я людини”.
Повторити с.158, 166-167, 179-182
Опрацювати параграф 33-34, зробити конспект.
Виконати № 267 на с.189 та № 275 на с.193,
На високий рівень: До барій хлориду масою 4,16г долили надлишку сульфатної кислоти. Які маси продуктів реакції?
Переглянути навчальні відео:
Пояснення відео - https://drive.google.com/open?id=1ipGAE-Z547jPbuLFvvfx7dV5tHnTE9Pr
Пояснення текстове, покрокове- https://www.sciencechemistry.org.ua/algorytm-rozvyazuvannya-zadach-za-rivnya/
15.05.2020р.
Тема: “Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ та середніх солей. Вплив на довкілля та здоров’я людини”.
Повторити с.158, 166-167, 179-182
Опрацювати параграф 35-36, зробити конспект.
Виконати № 282 на с.196 та № 289 на с.202
Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=vBbqBt1qMx8
21.05.2020р.
Тема: “Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ та середніх солей. Вплив на довкілля та здоров’я людини”.
Повторити с.158, 166-167, 179-182 та параграф 33-34.
Підготувати проекти № 7-9. Теми за посиланням - https://www.sciencechemistry.org.ua/tags/proekt/
19.05.2020р.
Тема: ”Захист навчальних проектів №7-9”
28.05.2020р.
Тема: “Узагальнення та систематизація знань з теми “Основні класи неорганічних сполук”.
Виконати роботу по групах (по 2, як сидите в класі) - https://www.sciencechemistry.org.ua/klasy-neogranichnyh-spoluk-formuly-i-nazvy/
Написати по по 2 рівняння, що демонстрували б хімічні властивості 4 класів сполук (разом 8 рівнянь), та по 2 рівняння добування кожного класу сполук (разом 8), вказати типи реакцій.
29.05.2020р.
Тема: ”Підсумковий урок. Захист навчальних проектів №7-9”
Коментарі
Дописати коментар