Основи здоров'я дистанційно 5 клас. Для вивчення предмета основи здоров'я дистанційно онлайн може знадобитися використання логінів та паролів учнів на платформі https://learningapps.org/
Дізнатися свій логін і пароль ви можете за посиланням, які я вам відправила у приватні групи.
Як на цьому сайті виконувати завдання?
- Потрібно зайти на сайт https://learningapps.org/
- У верхньому правому куті натиснути ввійти/реєстрація
- Увести свій логін у пароль у вікні, що з'явилося.
- Виконати завдання ви можете лише після того як ввели свій логін і пароль!!!!
Увага!!! Тести на сайті naurok мають термін здачі! Якщо ви не встигнене виконати завдання до визначеної дати, ви не зможете більше його пройти.
Для ознайомлення із завданнями дистанційногго нвчання з хімії можна за посиланням - https://www.sciencechemistry.org.ua/himiya-dystantsijno-onlajn/
Фізкульт/спорт/танц хвилини! Рух – це життя! Не забувайте активно рухатись протягом дня, займайтеся спортом, робіть фізкультперерви, танцюйте під улюблену музику тощо. Фото-відео заохочується!!!
Основи здоров’я дистанційно. Квітень
01.04.2020р.
Тема: “Дитина в автономній ситуації. Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників”
Опрацювати параграф 26,
Творче завдання: на с. 138 виконати завдання “Ризики побутового травмування” (у вигляді плакату А4, схеми, малюнка тощо). Можна зробити фото/відео матеріал "Як безпечно і як небезпечно".
08.04.2020р.
Тема: “Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки”
Опрацювати параграф 27 (с. 140-144)
на с. 144 виконати завдання-тест (внизу сторінки).
15.04.2020р.
Тема: “Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки”
Опрацювати параграф 27 (с. 140-144).
Творче завдання: Зняти відео-фото матеріал, створити презентацію, плакат, малюнок тощо про те, де надворі відпочивати/гуляти безпечно, а де ні.
22.04.2020р.
Тема: “Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями”
Опрацювати параграф 28 (с. 145-149), відповісти на с.149
Творче завдання: створити комікс про те як безпечно і як небезпечно вести себе із незнайомцями - на папері або онлайн за допомогою програм - http://freesoftware.in.ua/187-krashhi-bezkoshtovni-veb-servisi-dlya-stvorennya-komiksiv.html
29.04.2020р.
Тема: “Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природнього середовища”.
Практичне завдання “Створення саморобок для повторного використання пластикових упаковок”
Відео підказки і поради, що можна створити з пластику тут - https://www.youtube.com/watch?v=_pGhJTmPWOA&list=PLyBtdgKZHKM-0DeWJsN-oGGtPd9Ihoy1F
Пам’ятайте за техніку безпеки і повідомте батькам про те, що ви плануєте робити.
Опрацювати параграф 29 (с. 151-155)
Переглянути інформативне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=bgwRcpIK96U
Основи здоров’я дистанційно. Травень
06.05.2020р.
Тема: “Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні засоби пожежогасіння”
Опрацювати параграф 30 (с. 156-161)
Творче завдання: зняти фото/відео, створити презентацію про те, як правильно діяти під час негоди (грози, підтоплення, сильного вітру, пожежі).
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=lWf8l5-Ds3U
13.05.2020р.
Тема: “Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді ”
Опрацювати параграф 31 (с. 162-169)
Творче завдання: зняти фото/відео, створити презентацію, написати правила, алгоритм дій, намалювати плакат, схему, створити колаж (на вибір) про те, як правильно надавати допомогу постраждалому при тепловому або сонячному ударі.
Переглянути відео:
20.05.2020р.
Тема: “Узагальнення знань з теми “Безпека в побуті і навколишньому середовищі ”
Творче завдання: зняти фото/відео, створити презентацію, написати правила, алгоритм дій, намалювати плакат, схему, створити колаж (на вибір) по темі.
25.05.2020р.
Тема: “Підсумкове узагальнення знань” Виготовити/створити/намалювати рекламу (на вибір) здорового способу життя.
Написати міні-твір на тему “Вивчаючи основи здоров’я я навчився (-лася)... зрозумів (-ла)... зміг (-ла)...”
Коментарі
Дописати коментар