Основи здоров'я дистанційно 5 клас

 

Основи здоров'я дистанційно 5 клас. Для вивчення предмета основи здоров'я дистанційно онлайн може знадобитися використання логінів та паролів учнів на платформі https://learningapps.org/

Дізнатися свій логін і пароль ви можете за посиланням, які я вам відправила у приватні групи.

Як на цьому сайті виконувати завдання?

  1. Потрібно зайти на сайт https://learningapps.org/
  2. У верхньому правому куті натиснути ввійти/реєстрація
  3. Увести свій логін у пароль у вікні, що з'явилося.
  4. Виконати завдання ви можете лише після того як ввели свій логін і пароль!!!!

Увага!!! Тести на сайті naurok мають термін здачі! Якщо ви не встигнене виконати завдання до визначеної дати, ви не зможете більше його пройти.

Для ознайомлення із завданнями дистанційногго нвчання з хімії можна за посиланням - https://www.sciencechemistry.org.ua/himiya-dystantsijno-onlajn/

Фізкульт/спорт/танц хвилини! Рух – це життя! Не забувайте активно рухатись протягом дня, займайтеся спортом, робіть фізкультперерви, танцюйте під улюблену музику тощо. Фото-відео заохочується!!!

Основи здоров’я дистанційно. Квітень

01.04.2020р.

Тема: “Дитина в автономній ситуації. Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників”

Опрацювати параграф 26, 

Творче завдання: на с. 138 виконати завдання “Ризики побутового травмування” (у  вигляді плакату А4, схеми, малюнка тощо). Можна зробити фото/відео матеріал "Як безпечно і як небезпечно".

08.04.2020р.

Тема: “Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки”

Опрацювати параграф 27 (с. 140-144) 

на с. 144 виконати завдання-тест (внизу сторінки).

15.04.2020р.

  Тема: “Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки”

Опрацювати параграф 27 (с. 140-144).

Творче завдання: Зняти відео-фото матеріал, створити презентацію, плакат, малюнок тощо про те, де надворі відпочивати/гуляти безпечно, а де ні.

22.04.2020р.

 Тема: “Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями”

Опрацювати параграф  28 (с. 145-149), відповісти на с.149

Творче завдання: створити комікс про те як безпечно і як небезпечно вести себе із незнайомцями - на папері або онлайн за допомогою програм - http://freesoftware.in.ua/187-krashhi-bezkoshtovni-veb-servisi-dlya-stvorennya-komiksiv.html

29.04.2020р.

Тема: “Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природнього середовища”.

Практичне завдання  “Створення саморобок для повторного використання пластикових упаковок” 

Відео підказки і поради, що можна створити з пластику тут - https://www.youtube.com/watch?v=_pGhJTmPWOA&list=PLyBtdgKZHKM-0DeWJsN-oGGtPd9Ihoy1F

Пам’ятайте за техніку безпеки і повідомте батькам про те, що ви плануєте робити.

Опрацювати параграф  29 (с. 151-155)

Переглянути інформативне відео:

https://www.youtube.com/watch?v=bgwRcpIK96U

https://www.youtube.com/watch?v=qsmPspFxOhA

Основи здоров’я дистанційно. Травень

06.05.2020р.

 Тема: “Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні засоби пожежогасіння”

Опрацювати параграф 30 (с. 156-161) 

Творче завдання: зняти фото/відео, створити презентацію про те, як правильно діяти під час негоди (грози, підтоплення, сильного вітру, пожежі). 

Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=lWf8l5-Ds3U

13.05.2020р.

 Тема: “Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді ”

Опрацювати параграф 31 (с. 162-169) 

Творче завдання: зняти фото/відео, створити презентацію, написати правила, алгоритм дій, намалювати плакат, схему, створити колаж (на вибір) про те, як правильно надавати допомогу постраждалому при тепловому або сонячному ударі. 

Переглянути відео: 

https://www.youtube.com/watch?v=Vi_nirK1hY0
https://www.youtube.com/watch?v=RpLGdUtYvew
https://www.youtube.com/watch?v=iEuAm3IRRZM
https://www.youtube.com/watch?v=dTcAztsLj2g

20.05.2020р.

  Тема: “Узагальнення знань з теми “Безпека в побуті і навколишньому середовищі ”

Творче завдання: зняти фото/відео, створити презентацію, написати правила, алгоритм дій, намалювати плакат, схему, створити колаж (на вибір) по темі.

25.05.2020р.

 Тема: “Підсумкове узагальнення знань” Виготовити/створити/намалювати рекламу (на вибір) здорового способу життя.

Написати міні-твір на тему “Вивчаючи основи здоров’я я навчився (-лася)... зрозумів (-ла)... зміг (-ла)...”

Коментарі

Здоров'язбережувальна компетентність

Здоров'язбережувальна компетентність